Trouwauto gezocht: Dacia 1300 of 1310

• lisetb@gmail.com

Vrijdag 19 september ga ik trouwen, en omdat mijn vriend me in Roemenie ten huwelijk heeft gevraagd, willen we graag een Dacia 1300 of 1310 als trouwauto, omdat we die daar toen zoveel zagen rijden. Wie heeft een Dacia 1300 of 1310 die we 1 dag kunnen huren?

Groeten,

Liset

• Mensen

Denk nog even na over je beslissing, de Dacia 1310 is een levensgevaarlijke auto….

Zoek maar eens op youtube naar: Dacia 1310 crash test

Voor 19 september; een hele fijne dag gewenst ;-)

• Barrabas

(td) Niet zo negatief man,hoe is het toch mogelijk.Rijden ze in Roemenie en daarbuiten allemaal met moordtuigen rond.

Trouwens ALLE vehikels zijn moordtuigen ook Ferrari's en McLaren's en daar zijn nog meer CRASH prutsfilmpjes van.

Aan Liset samen met je vriend alvast een mooie toekomst gewenst met of zonder liefst wel een 1300/1310 :)

• Mensen

Barrabas, ik heb nooit geweten dat de Dacia 1300 of 1310 wel een veilige auto is omdat men in Roemenië daar nog volop mee rijden

• Richard (Blue Thunder)

Beste Liset,

Volgens mij was er twee jaar geleden iemand met zo'n Dacia bij de puzzelrit van de Dacia club. Heeft deze persoon nog niet gereageerd? Misschien weet het bestuur nog wie dat was……

Auto veilig of niet… volgens mij wordt er op een trouwdag niet geraced en moet er prima mee terijden zijn.

Veel plezier op deze dag! Groeten Richard

• thei

En anders proberen een Renault 12 te vinden als trouwauto,net zo veilig als een Dacia 1300 alleen andere merkbadges er op.

• peter stupers

Ik heb er vroeger twee gehad de Renault 12, en heb er veel mee gereden en altijd veilige km-ers.

Als het moet kun je elke auto wel over de kop krijgen, dus mensen ik wens jullie een hele fijne onvergetelijke trouwdag toe in een Dacia 1300 of zijn tweelingbroer de Renault 12.:)-D(tu)