Dacia Sandero Laureate is besteld.

• John Dacia

Goedemorgen,

Onze Dacia sandero is besteld , hoop hem eind mei of eerder te krijgen.

We hebben de laureate uitvoering besteld met navisysteem,lederen bekleding ,lichtmetalen velgen ,cruisecontrol ,spatlappen voor en achter ,kortom lekker uitgebreid dus.

En dat voor een prijs waar je van een ander merk niet eens een tweedehandsje koopt met deze opties.

Oh ja ook nog garantie uitbreiding tot en met 5 jaar,dus in ieder geval 5 jaar zorgeloos rijden.

Nu nog even geduld hebben en dan ben ik ook een trotse Dacia rijder,na jarenlang opel.

Oh ja….ik heb de kleur beige besteld,al lijkt het eigenlijk meer op champagne kleur.

Groet

John

• posthuma

Hallo

Ik heb al een jaar een Stepway bevalt prima geen problemen mee gehad.

Wel wil graag weten of de spatlappen goed passend zijn want bij mijn Stepway staan ze er scheef onder en is er tot nu toe geen oplossing.

• GeorgesL

Proficiat ,veel plezier straks , ze rijden zalig en je houdt veel geld over voor andere plezante dingen !

• John Dacia

Auto staat nu bijna 7 weken in bestelling , dus het aftellen gaat beginnen , hoop half mei rond te rijden :-)))

• Reginald P.

Heb ‘s 9 maanden gewacht op ’n MCV in Bleu Ottoman. Dá's pas een bevalling..! :D

Maar àls 'ie er is dan héb je ook wat. :-) Veel plezier straks. ;-)

• John Dacia

Hij is er!!!

Vrijdag 2 mei is de aflevering.

1 maart besteld , dus redelijk snel nog :-)

• herman.

Hallo John,

Heel veel rijplezier. Wij rijden een zelfde type Dacia nu 9 maanden en we genieten er nog steeds van.

Vriendelijke groet,

Herman.

• GeorgesL

Veel plezier en laat weten hoe die het doet …

• John Dacia

Vandaag het kenteken doorgekregen , verzekering alvast in orde gemaakt en dan morgen om 16.00 gaan we genieten.

Ben vooral benieuwd naar de lederen bekleding , is mn eerste auto met leder.

• swkraker

Ik weet niet hoe het zit met de nieuwe sandero maar ik heb al dusters gezien met lederen bekleding en het ziet er nogal plastiekerig uit. Is het echt leer of kunstleer?