startmotor duster stuk

• bvh079

In het ergste geval haal je hem toch gewoon weer op? Als het je in onderdelen al 40 euro scheelt en dan nog eens het arbeid dan zou ik er wel oren naar hebben om het zelf lekker te doen.

• Avaka

Neem van mij aan dat een startmotor onder ‘slijtage gevoelig’ valt zodra de auto buiten de garantie valt.

• bvh079

Neem van mij aan dat een jurist dat anders ziet.

• GeorgesL

bvh079 Schreef:

——————————————————-

> Neem van mij aan dat een jurist dat anders ziet.

Het moet al een heel idiote jurist zijn om voor een paar honderd euro een zaak te willen beginnen…en wie die betaalt is helemaal niet wijs.

• Barrabas

Inderdaad alle bewegende delen vallen buiten garantie na de garantieperiode en je kan er naar fluiten tenzij met enige goodwill van de garage.

Een startmotor is na de motor zelf het meest belaste onderdeel zeker bij een diesel,de batterij ook maar die wordt direct terug opgeladen.

Maar als aangetoond kan worden dat het om constructiefouten gaat is dat wel even anders.

• silverstorm

Nadat ik een factuur kreeg van 304 euro en geen tussenkomst van dacia volgens mijn dealer heb ik zelf een mail gestuurd naar dacia belgië dat ik dit niet accepteerde.

De dag erna al een telefoon van hun dat ik 60 % tegemoetkoming kreeg van hun.

Vreemde situatie alleszins en vraag me af of mijn dealer wel enige moeite gedaan heeft.

Eind goed al goed dus en uiteindelijk toch tevreden vanwege dacia.

• Barrabas

Toch alweer een half jaar geduurd.Maar eind goed al goed.Blijven achter hun vodden zitten en vooral geduld hebben.

Maar je kan zoals steeds eerst de volle pot betalen.

• silverstorm

Nee eigenlijk snel gegaan maar was dit vergeten te posten,heb nooit de volle pot betaald.

Was binnen de week geregeld.

Uiteindelijk 121 euro betaald :)