Uilaatbeugel Sandero

• thei

Helemaal mee eens Henk.

Tegenwoordig is alles uitlezen en staat de oplossing er niet bij dan bekijk het maar,om te zwijgen over een oldtimer met contactpunten ontsteking,afstellen,ja als ze de merktekens al vinden,maar op het gehoor lukt alleen nog maar de oude rotten in het vak,zelfde verhaal met de carburateur afstellen op de kleur van de uitlaat.

Ik ben geen afgestudeerde automonteur,maar is wel mijn hobby geworden door frustaties bij de garages die het niet weten en niet kunnen,ja zoals je al zegt,alles vervangen voor nieuw.

• GeorgesL

Ze bestaan nog die ouderwetse vaklui, hier wat voorbeelden van hun kunnen… >:D<

het bestand is een pps-diareeks en staat op mijn server … veilig dus.

http://www.beekvaarders.be/georges/handig.pps

• peter.h

Heel vervelend, die kapotte uitlaat. Ze zijn niet scheutig daar op Schiphol-Rijk. Dacia is een budget merk en dat is de garantie ook. Bij onze Sandero was de ophanging van de uitlaat ook defect. Dat hebben ze bij Kempenaar netjes opgelost door het met een “slangklem” of zoiets te herstellen. De uitlaat hangt er nu al 50.000 km. zo onder. De km. stand is nu 145.000 km. Ga terug en vraag of dit een optie is. En dat je het gelezen hebt op de site. Mogelijk is het, dat er geen “vlees” meer is om de uitlaat aan op te hangen. Maar een beetje creatieve monteur moet dat toch kunnen.

Succes, groeten van een echte Daciast.