navigatie kapot

• j.raves@chello.nl

Wie heeft ook problemen met de nanigatie (DACIA DOKKER)??

Na 3 maanden kapot!!

6 Weken later nog niet verholpen !!

Groet Joke & Wilfred

• GeorgesL

Heel vervelend ,zonder radio ,navigatie kan je snel even een vervanging regelen vermoed ik…

Wat is de reden dat het zo lang duurt om het te vervangen / repareren volgens uw garage ?

• zd2

techniek kan falen juist als het net nieuw is.

Doet het medianav helemaal niets of is er teken van leven op het display?

Al een update gemaakt waarbij je een usb stick hebt met een “fingerprint”

Mijn medianav doet het goed 'sinds november. heb er geen slechte ervaringen mee.

Vaak zijn de systemen te resetten naar fabrieksinstellingen.

Starttoets langer dan normaal ingedrukt blijven houden. mogelijk in combinatie met de plus of min toetst van het volume.

Bij Garmin moet het display van een bepaalde plaatst van een kontakt (vinger) zijn voorzien. mogelijk een optie om even uit te proberen.

Zijn alle zekeringen in de zekering box in orde? mogelijk is het verbindingsstekkertje niet goed opgestoken in de fabriek en is het losgeschoten.

Het front buitenrand is weg te nemen klik/klemverbinding..

Hierom is de kale medianav te bereiken. enkele schroefjes losnemen en je kunt de achterzijde / aansluiting bekijken. Als de aansluistekker niet tot de vergrendeling is op gestoken kan het weer los raken.

regeert het toestel op een usb stick en mogelijk de stick die je eventueel hebt gebruikt om het systeempje te updaten?

Anders is het toch afwachten op hulp van je dealer

• Avaka

Wat is kapot? Doet ie het helemaal niet?

Als je geen normale info geeft dan kunnen wij er ook niks mee bedoel ik.