Dacia te koop zonder roest!

• BalatonHome

http://www.hasznaltauto.hu/auto/dacia/1310/dacia_1310_1.3_tx-7881670

Kijk, zo kan het ook. Zelfs na 28 jaar nog geen roest ! :D

Die oude R12 was toch zo slecht nog niet.

• Mensen

Volgens mij heeft die 25 jaar in de showroom gestaan gezien de km stand, 46 618 km :D

• zd2

de wielkast achter en een deel van de kokerbalken zijn zwart gemaakt. op de linker portieren zit aan de onderzijde wel wat smet plekjes. heeft daar wat vocht opgehoopt en zal ook daar hoogstwaarschijnlijk geroest zijn geweest.

Overigens komt roest ook bij andere merken voor. Het hedendaagse staal wordt voor de daas gebruikt maar ook voor de opel en de ford. De Daas is hier echt geen uitzondering in.

• HenkM

Heeeeel lang geleden heb ik mijn 14 jaar oude R12 weggedaan. Op de randen van de spatborden zaten wat bubbels. Voor de rest was deze clean.

Op onze 4 jaar oude Duster is geen roest te bekennen (of ligt dat aan de bruine kleur ;-) ).

• bvh079

Naar aanleiding van roest op onze Duster heb ik heel wat gevallen gezien op internet. Het gaat hier met name om Dusters in de kleur Blanc Glacier. Deze lak schijnt, volgens onze “geweldige” ex-dealer Autohaag Zeeuw Zoetermeer zwakker te zijn bij Dacia. Bij Renault overigens niet…