nieuwe duster

  • sjanie.19@hotmail.nl

    we hebben nu 4 weken de nieuwe duster maar wat een auto zeg.

    Hij is niet te vergelijken met de vorige .

    Mooie interieur

    lekkere stoelen

    wenig motor geluid

    schakeling ook uitstekend

    Dit is onze 3de duster maar de fijnste

  • Efjeem

    Goed om te horen, maar nu duurt wachten nog langer!(tu)

    Ik laat horen hoe ie ons bevalt.

  • deruis/deruis@hotmail.nl

    hallo ook zo tevreden over je nieuwe DUSTER wat een auto !!!!!!!!!! heb nog niet veel gereden maar rijd beter als de vorige fijne auto

  • honk0003

    vanaf Maart nieuwe Duster, net terug uit Italië Gardameer,

    Twee passen gereden in Oostenrijk en Italië, kan niet anders zeggen 200 procent

    top auto, accelereert geweldig op de duitse snelweg.

    Had wel een klein voor valletje, steen van voorganger op het dak::o

    Klooten duikje met kras schade 1000 eu(ups) rij al 30 jaar schade vrij.

    verzekering dekt de schade.

    Maar verder zeer te vrede, vorige auto was duster 2011

  • stitch0709

    he honk

    wat rijdt je de Tce 125 of de diesel.

    Ik ga over 2 weken die richting op. Drie jaar met Duster I gedaan 105Pk. straks met 125 PK.Duster II.

    Afgelopen jaar op Europabrug was het met eerste Duster beetje knijpen, omdat ik omhoog moest achter een 30 jaar oude Hanomag Camper.

    Hoop dat ik nu met die 20 extra makkelijker omhoog kom (met caravan).

    Greets wim

  • honk0003

    Wim

    Ik heb de Tce 125 benzine

    Europa brug is nu een fluitje.

    Het zal met de caravan er achter zeker ook beter gaan.

    Ik hoor graag je reactie als je terug kom

    Fijne vakantie en geniet van je Duster neiuwe stijl

  • stitch0709

    hoi honk

    Terug van vakantie Italie.

    Wat een genot die 20 pk extra. Duster II met caravan Beijerland 355 (klein) , 2 volwassenen en een Yam 380 plus 25 buitenboordmotor op de achterbank.

    Grootste gedeelte van de rit in de 5e versnelling, cruisecontrole tussen 85 en 95 km/u. bij een toerental van rond de 2500 zonder al teveel terugval de klimmetjes genomen.

    Af en toe op de plekken waar vrachtverkeer ook maar langzaam omhoog komt even terug naar 4 en met bijna 3000 toeren hier met 80 aan voorbij.

    Europa brug en Brenner idem. Geen probleem. Had voor mijn eigen gemoedsrust een OBD bluetooth plus Torque programma op telefoon om de temperatuur van het koelwater in de gaten te kunnen houden.

    Ook dit ging heel netjes. bij flink werken plus Airco aan kwam temperatuur slechts af en toe op 100 graden. Zakte ook heel snel weer naar bedrijfstemperatuur 87/94 graden.

    Heb tijdens de rit niet geschakeld volgens aanwijzing pijltje. Gewoon zorgen zo rond de 2500 toeren te blijven.

    Als je wilt versnellen terugschakelen en met beetje gas erbij gaat het het beste . Gaspedaal helemaal naar beneden trappen is net alsof hij in zijn brandstofhoeveelheid stikt.

    Ik ben heel blij met die 20 pk extra. Als de Duster Phase I ook zoveel power had gehad , had ik niet eens deze gekocht.

    greets wim

  • Efjeem

    Leuk Wim die ervaring met de nieuwe Duster.

    Nog 3 weken….en dan krijg ik hem