media nav

• zeester7

heb sinds een maand een nieuw sandero stepway

nu ben ik er achter gekomen dat in mijn medianav geen flitspalen nl staan,maar wel België en andere landen staan er wel in.

en het systeem geeft ook geen snelheid waarschuwingen als je te hard rijdt(knop staat ingeschakeld voor meldingen)

dealer gebeld maar weet ook niet hoe dit kan en heeft er tot nu toe nog geen oplossing voor. Overal gezocht voor het bestand van nl flitspalen maar helaas niet te vinden.

wie kan me hier aan helpen of weet hier een oplossing voor.

Software 4.0.3

Europa kaart 2013Q4

• HenkM

Gewoon de toegestane snelheid rijden?

• GeorgesL

Geef eerst eens even je softwareversie / kaartdatum-versie door dan kan men gericht proberen te helpen.

• zeester7

Bedankt voor je reactie

Software is 4.0.3

Europa kaart 2013Q4

• GeorgesL

Dat is dezelfde originele software als bij mij en inderdaad NL geeft geen camera info in deze originele software.

Maar indien ge erop zou rekenen om gewaarschuwd te worden ,ook in de andere landen is het bestand al sterk verouderd …en mobiele camera's geeft het sowieso niet aan ,dus inderdaad de begrenzer aan op de max snelheid is de goedkoopste oplossing.

• Reginald P.

(tu) ;)

• zd2

Heb je toevallig de vingerafdruk nog op een usb stick staan ? En anders kun je een nieuwe aanmaken

In de map navisync \ CONTENT \ speedcam \ moet een file staan Netherlands.spc van 1 k

• zeester7

bedankt voor je reactie

bij mij staat er dus in de map speedcam geen nederlandse file in en kan dus ook geen bestand aanschaffen via medianav

neem aan dat je met vingerafdruk bedoelt een backup van het navigatie systeem in de auto. En anders hoor ik graag hoe je een vingerafdruk afdruk maakt van het systeem? er heeft wel een systeem update plaats gevonden die ik via media nav moest downloaden

• zd2

is het updateproces niet onderbrokengeweest? kan soms wat langer duren

Bij het binnen halen/ updaten van de kaarten is er bij mij een certificaat meegestuurd. pkcs nr 7 certificaten van 16kb

Het is al weer een tijd terug maar je kunt opnieuw een usb gebruiken en daar een “fingerprint” op zetten.

klik hier voor fingerprint info

de usb stik vervolgens in de pc stoppen en de media nav toolbox starten. je kunt dan ook het eea zien wat er opgeslagen staat

• zeester7

alles nog een keer geprobeerd maar helaas blijft het zelfde

dit zijn alle speedcams die geïnstalleerd zijn.

Italy.spc.stm

Slovenia.spc.stm

Spain.spc.stm

Sweden.spc.stm

UnitedKingdom.spc.stm

Andorra.spc.stm

Austria.spc.stm

Belgium.spc.stm

BosniaHrz.spc.stm

Bulgaria.spc.stm

Denmark.spc.stm

Finland.spc.stm