Hatsikidee!!

• Han

Mijn Vuurroodmetalieke Laureate 1.6 16v is zomaar een maand eerder dan verwacht al gearriveerd bij de dealer, inclusief ALLE bestelde opties.

Ha ik ben zo blij als een kind, nu heb ik ruim 6 wk de tijd om hem in te rijden alvorens ik met mijn sleurhutje naar tsjechie ga

Groetsels aan iedereen

Han

• Reginald P.

Van Harte Gefeliciteerd!

:)

Ik kan me je enthousiasme he-le-maal voorstellen..! Als mijn eerste 2 weken inrijden portret stonden voor mijn jaarlijks kilometrage, zat ik daarmee al ruim aan de 50.000…

:D

Mooie kleur, ook, overigens.

Rij-ze!

;)

Reginald

• Aletta

Han gefeliciteerd, wat een meevaller zo veel eerder geleverd, heb je tenminste ook nog even de tijd om te kijken wat er allemaal nog meer mee kan, wat vorig jaar thuis moest blijven :D

• Wil

Weer zo'n mooie vuurroodmetalieke Laureate 1.6 16v op straat……

Van harte en een fijne vakantie!

• brumpeer

Goed zo! Alweer één er bij. Gefeliciteerd en veel plezier ermee. Binnenkort gaan we zwaar gepakt richting oosten. We zijn erg benieuwd…

• Johan en Yolanda

Gefeliciteerd Han, dat is echt boffen! Veel geluk ermee! Nu kan je ook nog langs komen op de Daciameeting, vlak voor je vakantie naar Tsjechie!

• Arnold Remkes

Ook proficiat van uit het mooie EERSEL. Onze vuurrode Dacia kwam ook al na 3 weken. Dat was dus ook een meevaller. De eerste 1000 km zit erop. Komende week met de caravan (voorzichtig nog) naar de Veluwe.

• jenny

Gefeliciteerd! Moet een heerlijk gevoel zijn om de dacia nog even uit te proberen voor je op vakantie gaat met de caravan. Om die reden hebben wij op goede vrijdag een proefrit gemaakt in een demo-auto die diezelfde ochtend aangekomen was. We hebben hem meteen gekocht. Een week later konden we hem (met trekhaak) ophalen. De dealer was trouwens niet zo blij want nu had hij nog geen demo auto.We zijn wel erg benieuwd hoe hij het gaat doen met de caravan erachter. Vooral mijn man ziet er tegen op/is er angstig voor. Nou moet ik zeggen dat caravan rijden zijn hobby niet is. Ik hoop dus dat er snel ervaringen van caravanrijders te lezen zijn. Het seizoen gaat nu tenslotte beginnen….Heerlijk!

• Tine

Gefeliciteerd, wat snel.

Vorige week werd mijn man op een parkeerplaats aangesproken door een man die vol bewondering onze knal blauwe Dacia had gezien, of deze auto ook een caravan met gemak kon trekken. Mijn man verwees hem onder andere naar deze site om het een en ander te weten te komen over de kwaliteiten van de Dacia. Maar onze ervaring is wel dat met een 1.6 motor met onze vorige auto( Opel Astra) prima een caravan getrokken kan worden. Dus waarom niet met de Dacia.

Veel plezier ermee !!

• Cok

Je kunt je man geruststellen, het rijdt prima!

Ik heb met de pasen een flink stuk gereden met windkracht 6 en dat ging goed.

Terwijl wij er een flinke caravan achter hebben hangen 2.30 meter breed en 5 meter lang (opbouw inclusief disselbak).

Je merkt dat de kracht onderin zit en vooral het rijden op de binnenwegen prima gaat. Op de snelweg is het even wennen omdat de moter wat meer toeren maakt.

Zaterdag 26 april vertrekken we naar Valkenburg en hebben we lange stukken snelweg, ik zal dan nog wel laten weten hoe dat voelt om lange tijd 80-90 km p/u te rijden.

Onze moter is een 1.6 16v en een foto van onze combinatie staat op de eerste pagina van de MCV site.