aansprekers

• piewie

Sinds drie weken rijd ik in een Laureate MCV, en vandaag ben ik voor de zevende keer aangesproken op een parkeerplaats. Meestal belangstellende mensen die overwegen een andere auto te kopen en met de MCV (net als ik) de kans hebben nieuw te rijden en van mij willen weten of de wagen bevalt. Ook eenmaal iemand die heel lang geleden een Dacia (1300 of zo?) reed en eenmaal een Roemeen die bij de ingang van de Aldi accordeon speelde. (als MVC-rijder doe je gewoon boodschappen bij de Aldi of de Lidl - als statement, het is not-done om met zo'n hok naar de AH te rijden) Die Roemeen vond Dacia trouwens maar niets, hij had zo'n twintig jaar - gedwongen omdat er niets anders was - in oude altijd kapotte Dacia's gereden.

Ik vind die belangstelling wel leuk, heb zelfs al Espacerijders op de derde zitrij laten zitten. Die vonden ze verbazend ruim bedeeld. (voetenruimte en hoogte)

Overkomt jullie ook zoiets dergelijks?

• Oscar

Ik ben gister toevallig met mijn zwager op de derde zitrij gaan zitten. Hij was verbaasd over zowel de hoofdruimte als de beenruimte :-)

Oscar

• Hennie

Vanaf 6-6-08 Dacia, maar wel “gewoon” naar AH.

• Hennie

6-6-07 natuurlijk. Maw ervaren Dacia rijder met ruim 33.000 km, maar dus wel AH.

• Vinnie

ik zou niet weten waarom ik naar de Aldi of Lidl zou moeten gaan als ik in een Dacia rijdt.

• Remco Jan

Ik doe gewoon mijn boodschappen bij de AH en de Plus. Deed ik ook al voordat ik een Dacia had.

• piewie

Xenos vind ik wel duur hoor, maar worden jullie nu ook op de parkeerplaats aangesproken? (dat was mijn vraag, niet waar je de boodschappen doet)

Overigens wel eens hoor met Herke & Brigit: Met een MCV heb je zo je principes: dus Aldi en Lidl. Net zoals tanken bij de Tango, piezen bij de Shell.

• Remco Jan

Dus ik ben kennelijk een afvallige…

Maar ik ben eigenlijk nog nooit aangesproken over de MCV.

• Remco Jan

Oh ja, nog dit over Lidl:

http://www.volkskrant.nl/economie/article533306.ece/Wallraff_slaat_weer_toe_Lidl_op_achterste_benen

• arno

Als franchise ondernemer van Albert Heijn, en trotse bezitter van een MCV ben ik ook gewoon verheugd als de “Dacia rijder ” bij mij zijn of haar boodschapjes komt doen hoor.

Geld natuurlijk ook voor andere “merkrijders”, maar voor ONS Dacia rijders nog meer.

Sterker nog, ook ik kom wel eens bij de Lidl.

Afijn, wat mij aangaat tot hier de discussie met een MCV (Dacia ) naar de AH.

Groet, Arno