mijn dacia is in aug 1 jaa oud
zal ik wel of niet de exstra garantie er bij nemen wie kan mij vertelen wat de voor en nadelen zijn
groeten
Ik heb er zelf ook ever zitten denken maar ik vind het weggegooid geld want de garantie bepalingen blijven het zelfde 100.000km of 3 jaar of 100.000 km of 5 jaar.
Ik verwacht na 3 jaar geen of grote problemen en ik haal die 100.000 km in 5 jaar toch niet,nee ik doe het niet ook omdat de onderhouds kosten voor de Dacia toch al niet zo hoog zijn , maar de keuze is geheel aan jou.
Omdat ik in die 5 jaar precies die 100.000 km op maak ga ik dus bewust wel deze 2 jaar extra garantie afnemen. Het is inderdaad een persoonlijke keus. Het geeft mij een goed gevoel dat ik 5 jaar ‘zorgeloos’ kan rijden. Op zich is EUR 425,- best een groot bedrag maar verdeeld over 2 jaar is dat nog geen 60 cent per dag. Dat heb ik er graag voor over.
Avaka schreef:
>
> Omdat ik in die 5 jaar precies die 100.000 km op maak ga ik
> dus bewust wel deze 2 jaar extra garantie afnemen. Het is
> inderdaad een persoonlijke keus. Het geeft mij een goed
> gevoel dat ik 5 jaar ‘zorgeloos’ kan rijden. Op zich is EUR
> 425,- best een groot bedrag maar verdeeld over 2 jaar is dat
> nog geen 60 cent per dag. Dat heb ik er graag voor over.
Wij zitten in de zelfde situatie. Ongeveer 100.000 km in 5 jaar. Ook een prettig gevoel om bij eventuele mankementen toch nog iets als garantie achter de hand te hebben. Zelfs al zouden bepaalde defecten als slijtage afgedaan worden dan blijft er nog genoeg over om de garantie te claimen. Ik denk dat je bij het eerste de beste eventuele defect na die 3 jaar er direct al je 425 eurootjes uit hebt. Blijkt de Dacia zo goed te zijn dat je het niet nodig hebt dan is dat alleen maar een soort “reisverzekering”, want reisverzekeringen sluit je ook af in de hoop zo nooit nodig te hebben. (Dat is toch weggegooid geld…. totdat je het nodig hebt en dan ben je blij dat je een reisverzekering had.) En dat voor nog geen 60 cent per dag. Drink je toch een half kopje koffie of thee minder. Ja toch…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?