Uitnodiging binnen

• edje flevoland

Heden morgen een brief ontvangen van dacia ,met daarin een uitnodiging om de derde nederlandse dacia meeting bij te wonen, het is een mooie brief geworden.

Er staat een mooi progamma voor groot en klein. ik wil vast Ger bedanken voor

al het werk wat hij hier voor heeft moeten doen.

Groetjes Edje Flevoland

• Renaatje

Ook wij kregen vanochtend een uitnodiging. Verrassend, want onze Dacia is alleen nog maar in bestelling. Gisteren toevallig even langs de dealer geweest om te informeren naar de afleverdatum. Wordt waarschijnlijk 1e week juli, dus helaas niet met nieuwe auto naar het Doornse Gat. Jammer….

We komen trouwens wel!!!! Alvast kwijlen, en de tips in het echt bekijken…

• elfred

Hoi,

Ik ook.

Elfred

• Constantijn & Nicole

@ Renaatje, als je op die datum de auto binnen krijgt, wat is dan de levertijd geweest?

• teun

ook ik heb vandaag de uitnodiging ontvangen is als een Dacia kopen je moet er opwachten maar hij komt wel

• arno

nada, nog geen uitnodiging ontvangen

gelukkig ik heb ik die niet nodig om te komen, want dat doe ik toch wel.

dus, allemaaal, tot zondag

om 10.00 zal ik voor de inganng staan te dringen met vele anderen om het gat in te mogen

groet, Arno

• Aletta

heb hem ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• JP

Nog niets ontvangen, heeft vast en zeker met de stakingen van de post te maken, maar komen doen we absoluut.

• Ton

Bij ons in Maastricht is hij ook op de deurmat gevallen de uitnodiging en reken er maar op dat we komen ook met het eigen hondenrek.

Tot Zondag. Ton & Jenny.

• HenkM

Hier in Valkenburg is de uitnodiging ook binnen. Wij moeten deze meeting helaas missen i.v.m. werk :-( .