Uitnodiging binnen

• Renaatje

@ Renaatje, als je op die datum de auto binnen krijgt, wat is dan de levertijd geweest?

@constantijn en nicole: Wij hebben onze “1.6 rouge de feu - 5 zitplaatsen” op 29 maart besteld. Eerste afleverprognose was ong. 60 dagen. (staat standaard in de computer van de dealer). We moesten er maar 2 weken bij optellen…..

In de aankoopbevestigings-brief stond week 29 (= half juli), en gisteren hoorden we dus dat het waarschijnlijk de eerste week van juli wordt. Als dat klopt zou het een levertijd van 14 weken zijn. Maar ja, inmiddels hebben we zó veel verschillende data gehoord, dat we nu nergens meer op rekenen.

Eén ding is zeker: 25 mei halen we niet.

• Henk den Haan

Ook ik heb de uitnodiging ontvangen. Heel verrast ben ik hiermee. Alleen mijn Dacia is nog steeds niet afgeleverd terwijl die op 31-12-2007 werd besteld.

Zo langzamerhand kunnen ze de auto maar beter houden. Wat een service om je zolang in het ongewisse te laten en dan blijkbaar doorgeven dat wij Dacia rijder zijn zodat wij kunnen worden uitgenodigd. Waardeloze hap bij Renault. Zij nemen nauwelijk de moeite om je tevreden te stellen.

O ja, de auto zal dus niet op tijd zijn afgeleverd om naar de “derde Nederlandse Dacia Meeting” te kunnen gaan. Hij is nog steeds (5 maanden) onderweg.

• kees

Jo wees blij er zij mensen die er tijdens de introductie een hebben besteld en die hebben 6 tot wel 10 maanden moeten wachten.

• Pilo

Henk den Haan schreef:

>

> Ook ik heb de uitnodiging ontvangen. Heel verrast ben ik

> hiermee. Alleen mijn Dacia is nog steeds niet afgeleverd

> terwijl die op 31-12-2007 werd besteld.

> Zo langzamerhand kunnen ze de auto maar beter houden. Wat een

> service om je zolang in het ongewisse te laten en dan

> blijkbaar doorgeven dat wij Dacia rijder zijn zodat wij

> kunnen worden uitgenodigd. Waardeloze hap bij Renault. Zij

> nemen nauwelijk de moeite om je tevreden te stellen.

>

> O ja, de auto zal dus niet op tijd zijn afgeleverd om naar de

> “derde Nederlandse Dacia Meeting” te kunnen gaan. Hij is nog

> steeds (5 maanden) onderweg.

Henk, ik kan me je boosheid voorstellen.

Mijn advies is, om eens door dit prikboord te scharrelen en de site van Ger te bezoeken. Je zult dan ontdekken in wat voor aardig en behulpzaam gezelschap je bent terechtgekomen. Bovendien leer je er ontzettend veel over je toekomstige auto.

Als je daarin thuisvoelt, kom dan beslist naar het Doornse gat.

Je boosheid verdwijnt dan vast en zeker.

• roel

uitnodiging binnen bedankt tot zondag

roel.

• Johnnie

Noordwijkerhout heeft óók post gekregen!!!

Tot zondag!!!

• Judith

Ook hier in Limburg is de brief gearriveerd.

Na lang twijffelen (puur doordat ik eind van de middag moet gaan werken helaas) hebben we toch besloten om te komen zondag. We hebben inmiddels ingeschreven maar moeten rond 14.00 uur wel weer aan de terugtocht naar limburg gaan beginnen……

Tot zondag!

Groetjes Gerwin & Judith

• Henk den Haan

kees schreef:

>

> Jo wees blij er zij mensen die er tijdens de introductie een

> hebben besteld en die hebben 6 tot wel 10 maanden moeten

> wachten.

Ik ben niet blij omdat naar mijn gevoel iedereen die maar ook iets met de bestelling te maken heeft, onjuistheden verteld.

het klopt dat bij de introductie lange levertijden waren maar een afspraak van twee en een halve maand wil zeggen dat dit er geen vijf en een half zijn. Waarom geen info naar mij toe over vertragingen.

Ik heb mijn buik er van vol en kan nu mijn mond niet meer houden. Over reclame gesproken.

Dit is mijn eerste maar ook mijn laatste Dacia.

• RebelMCV

Ook mijn uitnodiging is binnen!

Veel spontane reacties weer voor de komende meeting.

Je kunt je toch niet voorstellen dat zoiets gebeurt

met bijvoorbeeld de Opel Astra? ( no offence )

hahaha, Dacia maakt mensen blij!

• kees

Ik heb toen ook geen info gehad van de deaeler moest telkens zelf er achteraan eerst werd het Mei toen Juni toen Julie en uiteindellijk Augustus 2007 maar ik ben nuchter en wat in het vat zit verzuurt niet ik weet zeker dat de dealer hier niks aan kan doen.