watssound ws-164b

• toine60

Vaak staan op een CD met MP3 zo'n 150 nummers. Inlezen van de basis informatie kost nou eenmaal tijd.

• Paul

Eric Toine

Wil jij de gebruiksaanwijzing mailen v.d watssound ws-164b.

Alvast bedankt

Met de groeten van Paul

• toine60

Ik wil hem wel mailen, maar dan moet je wel je email adres geven of mij een mailtje sturen

kerstens.a@home.nl

• barry

Hoi .

Ik heb problemen met de radio het lukt mij niet om via bluetooth tebellen krijg wel een signaal als ik een smsje krijg.ook mijn navigatie doet het goed op de radio .

heb een nokia n95 8gb .

iemand misschien 1nig idee .

Gr .

Barry .

• Avaka

De Nokia n95 geeft wel vaker problemen ism de Watssound. De meeste telefoons doen het goed. Sommige geven problemen helaas.

Al eens een update gedaan op je Nokia?

• kees

Als je telefoon niet in de software is opgenomen van de radio dan zal deze niet werken.

Kan komen doordat de radio ouder is als de telefoon eigenlijk moet je een software update doen van de radio ( firmware ) om hem weer goed te krijgen, maar waar je dat kan doen geen idee.

• toine60

Piet mail mij dan stuur ik hem door

kerstens.a@home.nl

• toine60

Firmware downloaden van een radio zal niet zo simpel zijn. Voor zover ik weet kun je eventuele software niet zomaar inladen in de radio, aangezien de usb en SD aansluiting alleen reageert op MP3 extensies.

• gerrit

Hallo toine 60 Zit met het zelfde probleem heb een anderen auto gekocht met de zefde autoradio watssound ws 164B maar geen handleiding.Als je me een plezier wild doen stuur mij dan ook de handleiding.

E-Mail adres ggmdokter@zonnet.nl

Al vast bedankt.

mvg gerrit

• Theo

Hallo Lothar

konntes du bereits eine deutschsprachige Aleitung für

das WS 164 b bekommen?

Mfg

Theo