fietsdrager aldi

• john

Ik heb even gekeken in de stekker.

Je moet een draadje leggen vanaf het 13 polige Jeager stekker Pin 2 naar Pin 1 van de 7 polige stekker.

Let op: Alleen bij de fietsendrager van de Aldi En dan alleen als de nummering van de 7 polige stekker niet klopt wat bij mij het geval was.

Normaal gesproken is het pin 2 van de 7 polige stekker.

Mocht nu het mistlicht altijd branden, ook wanneer je het mistlicht niet aangezet hebt, zit er op pin 2 van de auto permanente stroom.

In dit geval kan het mistlicht niet gebruikt worden.

Disclaimer:

Al het werk aan de fietsendrager en de bedrading is geheel op eigen risico, en ik neem dus geen verantwoording voor deze operatie.

Bij twijfel raadpleeg dan een vakman.

suc6….John

• john

Kijk voor de pinbezetting op http://www.caravantrekker.nl/algemeen/stekkers.php

• Remco Jan

Deze fietsdrager ken ik niet, maar ik wel vergelijkbare dingen van Aldi gezien. Het gebruiksgemak is meestal wat minder dan bij de wat meer doordachte merken. Als je ‘m 1x per jaar gebruikt maakt dat natuurlijk niets uit, maar bij ons staat hij zo’n beetje iedere weekend achter op de auto. We hebben dan ook maar een Thule aangeschaft. Niet goedkoop, maar wel erg makkelijk en snel te gebruiken.

• J.Visser

Wie heeft er vor mij een montagevoorschrift van de fietsendrager?

J.Visser

• Avaka

Eehh…. de Aldi denk ik?