Waarom Dacia

• P. Woltman

Dacia: 5 jaar probleemloos in gerdeden. Redelijk comfortabel. Echter: begin van doorroesten aan de achterschermen. Kwaliteit dus toch niet zo goed, want welke auto roest na 5 jaar al door zeker als hij maar één of twee maal pere week wordt gebruikt en verder altijd binnen is gestald. Goedkope auto, maar er wordt kennelijk toch bezuinigd op de kwaliteit van het staal en de afwerking daarvan.

• Avaka

Je hebt de pech gehad dat je één van de eerste rijders bent geweest met stom toevallig een Daas uit de productie serie waar roest problemen zijn geweest.

Die problemen zijn daarna opgelost en er zijn sindsdien geen structurele problemen meer met roest of iets anders.

• Turbootje

K-auto !!!

Is dat de vrije vertaling voor KLASSE AUTO ????

:)-D

• frankieboy001

Turbootje Schreef:

——————————————————-

> K-auto !!!

>

> Is dat de vrije vertaling voor KLASSE AUTO ????

>

>

> :)-D

Nee Turbo, dit staat voor

KWALITEITS - Auto

• Mark L.

MCV 1.6 16V op lpg bijna 4 jaar in bezit en in gebruik als caravantrekker richting het zuiden maar ook naar de bergen.

Een wagen waar ik op kan vertrouwen, af een toe al wel een rammel'tje maarja als je bekijkt op welke wegen deze wagen soms zit niet te verbazen.

1 kost komt er nu vroegtijdig aan, bij het volgend onderhoud word de koppeling preventief vervangen ivm zwaar trillen/schudden van de wagen tijdens het optrekken, zonder aanhangwagen is er nog best mee te leven maar met een aanhangwagen is het een ramp (je krijgt echt het idee dat er alles onderuit gaat klappen).

Desondanks zeer tevreden van deze wagen en hij gaat er zeker de éérste jaren nog niet uit!!

• uul

Een kennis van mij heeft een Audi Q 5 van 64.000 Eurootjes. Na een maand begaf de airco het en door een diepe kuil in het wegdek zit er een deuk in de bodemplaat. Voor het herstel heb je aan aardige DACIA:D

• Turbootje

En hoe moet ik dit dan zien Uul.

Aardig zijn voor kennissen onder elkaar ????

Dit noem ik nu echt LEED vermaak :D

:)-D