Ik heb zeer goede ervaring met Meguiar's producten (shampoo en gold class wax, niet goedkoop, maar wel heel goed spul), maar laatst heb ik ook eens ‘Turtle Wax Ice’ geprobeerd als wax en dat werkt ook super!
Veel plezier met je nieuwe auto!
Er zijn zoveel merken op de markt en de een zweert bij die.. de ander bij die..
Ik heb zelf veel van Meguiars in de kast staan en gebruikte dat altijd voordat ik een ander merk ontdekte dat gewoon een stuk goedkoper was en hetzelfde effect gaf.
Mijn autopoetser had (voordat de crisis toesloeg) een groothandel in poetsmiddelen en tevens een carcleaning.
Ik was behoorlijk actief binnen een grote autoclub en heb een paar jaar lang inkoopacties georganiseerd.
Tijdrovend, maar erg leuk werk. Bestellingen opnemen, vaten met poetsmiddelen inkopen en verdelen in porties.
We deden veel van het merk Nielsen. In NL een vrij onbekend merk, maar zeer prettig in gebruik met een groots resultaat.
Met de (PTFE) wax kon je bijvoorbeeld in een mum van tijd, of de zon nu scheen of niet, de hele wagen insmeren en zonder al teveel kracht uitpoetsen tot showroomglans. De velgenreiniger was een regelrechte hit, met dat spul kreeg je de zwaarst vervuilde lichtmetalen velgen nog schoon zonder dat het de lak aantastte.
Het leuke ervan is dat je razendenthousiaste reakties van mensen krijgt, die vanzelfsprekend eerst sceptisch waren en het voor jezelf ook nog heel leerzaam is.
Ik kan helaas het spul niet meer van mijn autopoetser krijgen, omdat hij geen groothandel meer heeft en dus geen distributeur van Nielsen.
Voor een inkoopactie kon hij het zeer voordelig leveren en ik dus scherp verkopen (zonder marge voor mijzelf uiteraard), omdat ik het zelf verdeelde uit een grootverpakking, maar ik weet dat het ondertussen ook voor de particulier is te krijgen. Kijk eens op: www.nielsen-autopoetsmiddelen.nl/
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?