Accessoires prijslijst Duster?

• Maverick

een kleine troost opa Henk, een stoelverlenger (als je langere rails bedoeld) is waarschijnlijk niet nodig.

Ik ben 1,90 en kan de stoel ruim ver genoeg naar achter schuiven.

Wel ga ik eens kijken naar een mogelijkheid om de zitting te verlengen zodat de stoel goed onder de knieen steun geeft.

• opa henk

met de rails verlenger .kan de stoel 10 cm naar achtere geschoven worden. dat heb ik ook bij mijn sandero.als ik op de bestuurders stoel van de duster zit. heb ik het idee dat ik op de wc zit.met mijn lengte van 194 cm zit ik met mijn benen op getroken

• opa henk

het zijn de zelf de stoelen die in de dacia,s zitten trouwes alles is het zelfde wat er in een sandero of logan zit de bedienning onder anderen

• Lien78

Hee, iemand al wat rondgevraagd voor een trekhaak? Bij Bochane Zeist kost een vaste trekhaak met 7-polige stekker me incl. inbouw en BTW 560 euro. Vind het nog niet niks!!

Heb bij Stam opgevraagd, maar krijg daar -zoals gewoonlijk, echt zo'n enórm slechte dealer!- geen reactie op mijn mail.

Ben benieuwd of de prijzen ervoor verschillen. M.a.w.: of het de moeite loont een beetje rond te shoppen ervoor. ;)

• Maverick

ik ben al gestopt met rondvragen en ga rustig kijken wat een doe-het-zelf trekhaak gaat kosten.

Het ziet er naar uit dat ik toch naar Duitsland ga zodra ik 'm heb voor o.a. de armsteun.>:D<

• Knutselsmurf

Lien78 Schreef:

——————————————————-

> Hee, iemand al wat rondgevraagd voor een trekhaak?

> Bij Bochane Zeist kost een vaste trekhaak met

> 7-polige stekker me incl. inbouw en BTW 560 euro.

> Vind het nog niet niks!!

> Heb bij Stam opgevraagd, maar krijg daar -zoals

> gewoonlijk, echt zo'n enórm slechte dealer!- geen

> reactie op mijn mail.

>

> Ben benieuwd of de prijzen ervoor verschillen.

> M.a.w.: of het de moeite loont een beetje rond te

> shoppen ervoor. ;)

Wat dacht je van deze prijs:

Duster SUV Baujahr: 10- *Anhängerkupplung - Markenfabrikat* 1122575

feststehend, ähnl. Abbildung

Anhängelast :1500

Stützlast :75

EUR 159,90

• opa henk

lien 78 ik heb een trekhaak bij kemtenaar in bodegraven gekocht koste met nummer plaat 404 uro bij stam koste de zelf de 529 uro zonder nummer bord o ja een multicom 13 polige stekker daar kan ook een 7 polige stekker in

• opa henk

wouw er nog aan toevoegen. dat is inclusief een vaste trekhaak muticom 13 polige stekker de gehele operatie duurt 4 uur je kan voor 20 uro een leen auto krijgen

• Zwad

Kan Knutselsmurf ook mededelen bij welke dealer of werkstätte deze prijs geldig is ? Hoeveel bedraagt de montagekostprijs ?

• Knutselsmurf

Zwad Schreef:

——————————————————-

> Kan Knutselsmurf ook mededelen bij welke dealer of

> werkstätte deze prijs geldig is ? Hoeveel

> bedraagt de montagekostprijs ?

Het is een online shop in duitsland, dus zelf bestellen en monteren of laten doen.

Hopelijk knijpt de webmaster een oogje toe betreffende onderstaande link :D

http://www.ahk-preisbrecher.de/2003/enter.html

Veel succes en groetsels