…..wat zijn inkoopsites ??
mijn ervaring tot nu toe is dat ik nog geen enkel bericht heb gehad. ik heb maandag mijn huidige auto
aangeboden.
als ik vandaag niets hoor dan laat ik het schieten en ga ik voor de inruil die de dealer bied waar ik mijn Dacia ga
bestellen.
dan heb ik ook geen zorgen over dat ik een tijd moet overbruggen tussen de verkoop van mijn huidige auto en de levering van de nieuwe
Het is beter als je je auto er zo'n twee weken op kunt laten staan, dan reageert er echt wel iemand.
I.c.m. marktplaats is nog beter.
Voor de Duster bij drie dealers een offerte laten maken, van te voren weten hoe je hem hebben wilt,
en je komt er wel uit
Gister heb ik de duster bekeken, wat me opviel is dat er veel meer hoofdruimte achter is t.o.v. de Sandero,
en is het niet gewoon een gave bak?
Zag vandaag oude buren een Nissan Patrol met een paardentrailer rijden, dat kan straks ook met een Duster 4x4,
1.500kg mag deze trekken, en dat komt overeen met het maximum gewicht van een gemiddelde tandemasser paardentrailer!
Ben bij garage Obdam in Hoorn geweest. Het bod zat 3000 euro onder de ANWB/BOVAG koerslijst en 7000 euro onder de Carbase koerslijst.
Bij garage Stokman bestaat de mogelijkheid om online een offerte an te vragen. Heb deze twee keer ingevuld maar niets meer op vernomen.
Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik geen Duster zal kopen.
Ben ook bij Stokman geweest en een offerte laten maken, maar kon het niet eens worden over de € 500 accesoireskoring. Men zij dat dat al bij de inruilprijs was verrekend. Stokman gaf € 9000 voor mijn mcv 1.6 laureate op gas incl. trekhaak en 3de zitrij. Heb nu de Duster besteld bij Kronenberg in Zwaag waar ik totaal € 10.000 voor mijn mcv kreeg. Heb ook van Stokman niets meer gehoord. Dus shoppen loont.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?