Het lijkt er inderdaad op dat de site van Stokman nog niet af is.
Het invulscherm krijg je alleen op de site van Stokman Alkmaar.
En niet op de andere twee locaties/sites van stokman.
Toen mijn dealer naar mijn 21 jaar oude, gedeukte Citroën BX ging kijken, kwam ie terug met “We hebben een paar handelaars gebeld en die willen hem wel voor 50 euro naar de sloop brengen. Maar dat vinden wij een beetje zielig dus bieden we 200 euro inruil.” En dat terwijl het zowat de meest luxe uitvoering is, met een dikke motor en een mooi interieur. Net een grote beurt gehad, distririem vervangen. En maar 80.000 op de teller! Het is dat er werk is aan uiterlijk, remmen, banden, vering en wielophanging, anders zou ie op Marktplaats rustig 1500 euro op kunnen brengen.
Oh, en toen ik begon over dat er zonder inruil eigenlijk wel een leuke korting vanaf kon (Toch minstens de overhead van het innemen van een tweedehands), kreeg ik geen poot aan de grond. Terwijl de ANWB zegt dat er altijd tussen 4 en 8 % ruimte voor onderhandeling is. Nou is 4% bij een Sandero Blackline nog steeds amper 500 euro, maar toch!
Je had gebruik moeten maken van der sloopregeling, de pot is helaas leeg. Een 21 jarige auto, zelfs met nieuwe distributieriem brengt ook op marktplaats niets op. men reageert niet eens. Op de Dacia, als budgetmerk zit nu eenmaal weinig marge. 4 tot 8% korting? Probeer het maar, gaat je nergens meer lukken, tenzij het voorraad of actiemodellen zijn. auto's worden op bestelling gemaakt. Een dealer zal geen grotere marge hebben dan 500 euro op een duster. Maar vanwege zijn dealerschap van Renault moet hij dit er gewoon bij nemen. De rest probheren ze wat op te kalefateren door buiten de extra kosten nog pakketjes in rekening te brengen, zoals lifehamertjes, vestjes en een beetje brandstof.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?