Duster in het wild gespot? Meld het hier! :)

• Lien78

Nou, de titel zegt het al, he? Heb je een Duster gespot in het ‘echie’, meld het dan hier. Misschien wel leuk om te zien of het er al een beetje meer worden (ik voel me nog echt een rondrijdend rariteitenkabinet namelijk, haha).

Afgelopen vrijdagmiddag onderweg van Calais (Frankrijk) naar de Belse grens: een zwarte, met Pack Look. En Frans kenteken, dus ik denk niemand van hier. Ik vond het helemaal leuk, want hee: de eerste Duster die ik zag, behalve de proefauto van de dealer en de mijne.

Maar toen, ergens in Brabant, later die middag (kan begin avond geweest zijn), ik vermoed op de A50, of ergens op weg daarheen vanaf Tilburg: eerst een bruine, ook met Pack Look, en binnen 5 minuten nog een zwarte, met Pack Look. Met allebei nieuwe kentekens (nieuwer dan de mijne ook), dus geen testauto's. Ben benieuwd of ik iemand van hier gespot heb!

En ik, met mijn Duster zónder Pack Look, voel me nog wel origineel dus: neemt iedereen dat pack erbij ofzo? Ik vond het het geld niet waard, en ik vond de velgen die je dan kreeg echt niet mooi ook. Het enige wat ik wel handig had gevonden waren de getinte ruiten, maar mijn zoontje vindt de Nijntje-zonneschermen die we nu hebben tóch mooier! ;)

Voor de belangstellenden: ik ben te spotten in regio Midden-NL in een Bleu Minéral Duster. Zonder extra's erop, en nog zonder trekhaak of gastank (maar die komen nog). En mét Nijntje-schermen dus!

• toine60

Lien,

Ik ben blij dat alles goed gekomen is en dat je met veel plezier rondrijd in je Duster.

• Vonk

Hi Lien78

kun je ergen wat foto's van je Duster plaatsen? Ik heb ook een Duster besteld met de kleur Blue Mineral.

Als je foto's hebt op een zonnige dag zou mooi zijn. Heb op internet nog niet zo veel foto's gezien met deze kleur.

De meeste foto's zijn toch met de bruine kleur

Oei oei ik moet nog zo lang wachten, eind augustus wordt de mijne geleverd.

Veel rijplezier

• hilgab

ik heb er 1 gespot in de provincie Groningen in de kleur zilver platin. ziet er goed uit

• groningen

Hoi Lien,

Mij kun je (vooral) in noord-nederland in een grijze duster spotten. Ook zonder pack-look trouwens, om dezelfde reden. Owja, ook nog zonder LPG. Niet zo erg, maar toch hoop ik dat het snel ingebouwd kan worden. (Want echt zuinig kun je de duster niet noemen, maar dat wisten ook al wel).

• Bassie

Gisteren een Duster langs de ringvaart vlak bij Hillegom in het wild gezien. Nou ja echt wild was het niet, hij stond geparkeerd;)

Ik hoop dat ik mijn duster snel krijg, ik heb hem 2 weken geleden gekocht en als het goed is komt hij half juli. Hij stond al bij de dealer in bestelling.

• Lien78

Sorry voor degene die het vroeg: ik heb nog geen foto's van mijn Duster. En het kabeltje van de camera naar de pc is zoek, dus ik ben bang dat het nog wel even kan duren…

Het is een middenblauwe kleur met flinke grijstint erdoor. Hij lijkt in het donker vrij donker en grijzer van kleur, en in de zon veel feller blauw. Moeilijk te omschrijven.

Ik heb her en der wel foto's van MCV's in die kleur kunnen vinden, want ook ik was er erg nieuwsgierig naar. ;)

• jaap

Heeft iemand ook een idee hoe lang het nog duurt voor de g3 goedkeuring afkomt Gr.Jaap

• RonG

Wat heeft dit te maken met Duster in het wild gespot??::o

gr. Ron

• Knutselsmurf

RonG Schreef:

——————————————————-

> Wat heeft dit te maken met Duster in het wild

> gespot??::o

>

> gr. Ron

Nou…….?

Wat dacht je van de 1e wilde spot met getemde gastank :D