Duster in het wild gespot? Meld het hier! :)

• remcora

Gisteren, in dronten stond ik naast een duster te tanken. Mijn buurman was duidelijk zeer ontevreden over zijn verbruik. Hij had zo'n 2000 km. gereden en was niet verder gekomen dan 1:9,5. Ik blijf maar mooi bij mijn mcv mpi, met gemiddeld 1:15,5.

Overigens vind ik hem, ondanks mijn weerstand wel aardig vinden.

• Lien78

1 op 9,5? Poeh, de mijne (net 100km gereden) rijdt nu al 1 op 11,5. En wordt al zuiniger ook. Dus 1 op 9,5, dan doe je er wel grof mee, denk ik…

• suzuki

had een baleno station die heeft het ook nooit onder de 1 op 10 gehaald vind 1op 11 dus al heeel erg netjes haha de duster van mij haald het niet maar liggen dan ook 245 bandjes onder.Onze 2 e komt aankomende vrijdag netjes in nederland gekocht ipv zelf invoeren.Daar komt ook gas op zodra het vrijgegeven word,ook daar komen breede en hogere wielen onder maar dan pas na het inlopen:D

• deruis/deruis@hotmail.nl

Vandaag Mijn duster op gehaald rijd goed herrie valt reuze mee

Kleur viel niet tegen dacht er misschien een tegen te komen onder weg maar nee hoor

Loop vanavond te wandelen en wat zie ik Een Duster in het wild twee straten van ons huis af

Dus mensen je hoeft niet te zoeken want misschien staat hij op de hoek van de straat

• uul

Hoi Lien.

Kijk ff bij Dacia vraagbaak, dan de ,,slideshow,, en scrol naar beneden.(:P)

Fijn weekend: Uul.

• Lien78

Hoi Uul,

Ehhhm, wáár moet ik even kijken? Ik vind geen vraagbaak of slidshow….

groetjes, ook fijn weekeind!

Lien

• Lien78

Hoi Uul,

Gevonden! Maarreh… wat moet ik eraan zien? Staat jouw Duster er soms bij? Een van die zwarte?

Mooi, maar het ging mij meer om ‘live’ tegenkomen, dus terwijl je zelf rijdt een andere Duster spotten.

Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd. Sorry dan!

groetjes!

• uul

Hoi Lien.

Als je verder naar beneden scolt staat mijn Sanderootje naast een zwarte Duster, ook toevallig. Maar met mijn ,,lullig,, Nokiaatje kan ik geen foto,s maken dat heeft de Duster eigenaar gedaan.

Verder een fijn weekend en genieten van je Duster.

Uul.

• uul

Hé Lien, zet eens een foto van je mooie Duster onder: Dacia Homepages:

De Dacia van.

Uul.

• Henkes

Wij hebben vandaag een Duster gespot in Cadzandbad, in Zeeland.

Dit was volgens mij een Laureate uitvoering, maar kon het niet goed zien omdat hij juist wegreed en wij aan het wandelen waren.

De kleur van de auto was bruin metallic en het leek mij een Laureate uitvoering te zijn.