verkocht

• Zorro

Je moet de tering naar de nering zetten.Als vroeg gepensioneerde kon ik niet meer met bakken van SUV's blijven rondrijden.Den Duster is daar een meer dan uitstekend compromis voor en zelfs meer dan dat.Meer en meer besef ik dat ik voor mij de beste keuze heb gemaakt,elke dag weer.Maarten heeft zijn keuze gemaakt en die moet door iedereen gerespecteerd worden,maar goed dat het nog kan trouwens.Maarten veel succes met je nieuwe aanwinst en even zoveel kilometers.

• j.buffing

Onze logan MCV 1.6 16v Laureate van mei 2007 met 53000 Km. bracht € 8250.- op

Inmiddels rijden ongeveer 3 maanden met volle tevredenheid in Sandero Laureatie 1.2 16v

Een beetje shoppen doet soms wonderen.

groetjes

Jan

• GJ

Wat ik me dan weer afvraag is waarom iemand zo'n relatief nieuwe auto met ruim 2000 euro afschrijving per jaar inruilt voor een veel kleinere auto… Ik zou er nog 2 of 3 jaar mee hebben doorgereden, dan was de afschrijving per jaar een stuk minder geweest.

• Bart

Ik heb 2 maanden geleden mijn Dacia Logan MCV 1.6 16v Laureate verkocht voor 9500,= euro.

De auto was van mei 2007 met 52.000 km op de teller.

• j. buffing

Wij rijden normaal niet langer dan ± 3 jaar met een nieuwe auto.

Na 3 jaar komen de normale kosten van remmen, banden, APK, onderhoud e.d dichterbij.

Na deze 3 jaar kijken we wat onze volgende auto moet worden.

Nu hebben wij niet meer zo'n grote auto nodig en daarom hebben we voor een Sandero gekozen.

De Sandero kost aan wegenbelasting ongeveer de helft van de MCV en ook het verbruik is een stuk lager.

En dan rij je weer nieuw met 3 jaar garantie vandaar.

Maar ook wij worden ouder en misschien blijven we wel wat langer met deze auto rijden maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Groetjes

Jan

• PietPruttel

De inruilprijs van onze Dacia wordt steeds lager als we verder informeren, het is een keurige auto maar een Sedan 1.6 16 v Prestige met zo'n beetje alle opties en die willen de dealers schijnbaar niet meer terug hebben in hun voorraad. Maar een afschrijving van 10.000 euro in 3 jaar dat willen wij niet dus rijden we er nog maar wat jaartjes mee verder.

Piet

• toppie

Misschien moeten we voordat we een bericht hier op dit forum plaatsen eerst het bericht naar Sjaak mailen.

Hij kan dan vooraf beoordelen of het artikel lezenswaardig al dan niet is.

Pas wanneer Sjaak zijn goedkeuring eraan geeft kunnen we het plaatsen.

p.s. Maarten veel succes met je nieuwe auto !!! laat nog een keer weten hoe hij bevalt.

• Claudia & Stephan

Ook wij hebben onze Daas onlangs ingeruild voor een Peugeot 207 SW. Onze nieuwe bolide wordt over een kleine twee weken geleverd. Daarom nemen we hier alvast afscheid van jullie. We willen iedereen bedanken voor de leuke Dacia-activiteiten, zoals de (mini-)meetings en bijvoorbeeld de recordpoging destijds. Tevens willen wij iedereen bedanken die zich nu en in het verleden actief voor de Dacia-liefhebbers heeft ingezet (mcvjournaal, daciamodellen, daciast, dit prikbord etc…). Fijne feestdagen en nog veel rijgenot toegewenst voor 2011!

Claudia & Stephan.

• Rick

google: Peugeot 207 SW. resultaat : Op de snelweg of in de stad de 207 SW blinkt overal uit!;)

Veel succes gewenst met jullie aankoop.

• Avaka

Zal jullie stiekum toch een beetje missen……..

Alle goeds!

En veel plezier met jullie 207!