verkocht

• Henkes

Hoi Claudia en Stephan,

zolang ik mijn Sandero bezit zijn jullie ook (meestal) enthousiast op dit forum:).

Jammer dat jullie de laatste tijd niet meer zo gelukkig waren met jullie Daas.:(

Nu dus een 207 SW, hopelijk veel veilige en storingsloze kilometers met deze Peugeot.(tu)

Groet, Henkes.

• Vincent Arnhem

Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die een auto al na drie jaar willen inruilen. Goedkoop rijden is een goedkope auto kopen en minstens 8 jaar doorkarren! Je gaat toch ook niet elke 7 jaar verhuizen omdat je bent uitgekeken op je huis???? Zelfs drie jaar in een tweedehands rijden is niet erg efficiënt……

• GJvdZ

Zeker in het geval van Dacia heb je een punt: deze auto's worden voornamelijk vanwege de lage kosten gekocht, niet omdat men liefhebber van auto's is, want dat is een hele andere categorie autobezitters.

Zelfs leasecontracten gaan tegenwoordig steeds vaker richting de 5 jaar, dus een beetje vreemd als een kostenbewuste automobilist zijn auto al na zo'n korte tijd gaat inruilen. Zelfs de extra onderhoudskosten na 3 jaar vallen in het niet bij de afschrijving.