Robuust Pack voor Duster

• Geinponem

Op 24 juni heb ik mijn Duster besteld die ik in september hoop te kunnen ophalen. Aangezien ik nogal twijfel over het Robuust Pack heb ik met de dealer afgesproken dat ik deze eerst kan komen bewonderen op een eerder af te leveren Duster. Dit zal echter pas eind augustus zijn. Nou vroeg ik mij af of er lezers op dit forum zijn die al een Duster hebben met het Robuust Pack en waar dit Pack precies uit bestaat. Daar is namelijk nogal wat onduidelijkheid over omdat in 3 verschillende Dacia-folders iets anders staat :

In ‘Dacia Duster’ > spatlappenset, wielkastverbreders en zijpanelen; zonder vermelding van prijs

In ‘Dacia Duster Accessoires’ > wielkastverbreders en zijpanelen (dus ZONDER Spatlappenset); 649 Euro

In ‘Alle accessoires voor uw Dacia’ pagina 23 > zijbeschermingen (waarsch. zelfde als zijpanelen), schermverbreders (waarsch. zelfde als wielkastverbreders), sidebars en verchroomde uitlaatpijp (dus ZONDER Spatlappenset en MET sidebars en verchroomde uitlaatpijp); zonder vermelding van prijs.

Hopelijk kan iemand die al een Duster met Robuust Pack heeft verheldering geven. Ook vwb de kosten.

• HenkM

Op mijn factuur staat Pack Robuust voor €687.82 (incl. montage en BTW).

Hierbij zitten geen de spatlappen, wel de wielkast-“verbreders” en de deurbeschermers.

• Geinponem

Bedankt: dat geeft al een veel beter beeld dan de foto's in de folders.

Is het Robuust Pack wat je je er vooraf van voorgesteld had?

Met hoeveel mm verbreden de wielkastverbreders?

• HenkM

Aanvankelijk had ik alleen de deurbeschermers besteld omdat ik bang was dat de wielkastverbreders te ver naar buiten zouden komen en hierdoor de wieltjes te iel zouden lijken.

In de showroom (Kerres Heerlen) stond nadien een Duster met het complete Pack Robuust.

De wielkastverbreders komen nauwelijks een cm naar buiten dus eigenlijk zijn het wat mij betreft wielkastbeschermers. Staat stoer en de proporties zijn uitstekend. Heb toen ook direct het hele Pack Robuust besteld.

• Geinponem

Inmiddels ook mn Duster met Robuust Pack binnen. Inderdaad alleen wielkastverbreders en deurbeschermers. Ik heb er 632 Euro voorbetaald.

• Ed

De spatlappen staan vermeld in de Dacia folder in het Pack Robuust. Dat is een drukfoutje, zitten er dus niet bij. Wel apart leverbaar bij je dealer en eventueel met montage. Ik heb vandaag mijn Duster besteld incl. Pack Robuust voor de prijs van € 646, 76 excl Duster;) Sidebars ook besteld. Als ie binnen is (hoop januari 2011) komen er wel wat foto's.

• Willem

HenkM Schreef:

——————————————————-

> Hier kun je wat plaatjes zien:

>

> Duster Pack Robuust

Ziet er geweldig uit.

Het is me alleen allemaal iets te duur.

Ik koop niet voor niets een budget auto, al heb ik(in 2011) dan de duurste die er is.

Alleen de deurbeschermers zou ik wel willen, zijn die ook apart te bestellen? en zo ja? wat kostdah?

Groet.

willem

• fokhorn

Probeer hier eens

http://lzparts.de/index.php?page=product&info=272

• Willem

fokhorn Schreef:

——————————————————-

> Probeer hier eens

>

> http://lzparts.de/index.php?page=product&info=272

Dank je,

Ga ik zeker nog eens kijken als ik de Dustert binnen heb.

Willem