Renault forum / problemen met dacia sandero 1.2

• Tiemen

Hoi,

Toch even een vraagje aan “dacia” je hebt LPG in de 1.2 versie liggen wij hebben er ook aan gedacht maar niet gedurft i.v.m de garantie.

Wat is het verbruik van de auto ?

wordt de tank inhoud bij het gewicht geteld van de auto dat hij nu rond de 1000 KG zit , bij mijn vorige auto was dit niet gebeurdt maar ze zeiden dat dit eigelijk fout was.

Heb je ook zo belagelijke kleine tank erin zoals ze de Dacia Sandero van fabriek afleveren met +/- 30 L ?

Alvast bedankt

• GJvdZ

Wordt LPG met een 1.2 motor wel gesupport door Dacia?

• dacia

ja alles behalve de cilinderkop niet.

• dacia

het verbruik is 1 op 10,nee de tankinhoud word niet bij het gewicht van de auto geteld.

de belasting gaat ook niet omhoog.

nee we hebben 50 liter tank plaats reserve wiel.

gasinstalatie met olieinspuiting,prins.

hebben we wel zelf ingebouwd.

• GJvdZ

Dus het wordt niet gesupport door Renault lijkt me. Als dat werkelijk zo is, dan ligt het probleem niet bij Renault.

• j.buffing

Hallo

Onze Sandero 1.2 16v verbruikt op benzine ongeveer 1 op 16

Is het verbruik van 1 op 10 op gas dan niet erg veel ?

Volgens mij verbruiken de MCV's 1.6 16v op gas nog minder als deze gegevens.

Groetjes

Jan

• Avaka

Het verbruik van een MCV op gas ligt inderdaad rond de 1 op 10. Dat van een Duster ook begrijp ik uit de eerste reacties.

Als een auto op benzine rond de 1 op 16 zit, zal dat op LPG normaliter rond de 1 op 12 á 13 liggen.

• mariska

wie weet het wat een rokersset inhoudt als je een nieuwe dacia sandero koopt?

als je geen rokersset neemt betekent dat dat je dan geen stroom ook hebt of dat je alleen geen aansteker en asbak hebt?

• DeJohan

Alleen dat je geen los asbakje hebt, zoals je die voor weinig geld kunt kopen bij action

mariska Schreef:

——————————————————-

> wie weet het wat een rokersset inhoudt als je een

> nieuwe dacia sandero koopt?

> als je geen rokersset neemt betekent dat dat je

> dan geen stroom ook hebt of dat je alleen geen

> aansteker en asbak hebt?

• Avaka

Wat kost zo'n rokersset?