Is er iemand die ervaring heeft met de nieuwe Sandero 0.9 en een caravan er achter van rond de 1000kg
Graag hoor ik en lees ik dat.
Vriendelijke groet;
Henk
Beste Henk
23 Augustus is mijn Sandero Stepway 0,9 Tce afgeleverd door Stokman Alkmaar,na ongeveer 1000km inrijden heb ik mijn caravan een Sterckeman Fjord 370 gewicht leeg 600kg beladen +/- 900kg aangekoppeld voor een korte vakantie in Zeeland.
Het rijden gaat prima de caravan ligt rustig achter de auto en de auto trekt pittig op (turbo) in de vierde versnelling kom ik makkelijk met het verkeer mee tot 110 km met gemak bij een toerental van +/- 3000. Ik heb de vijfde versnelling ook kunnen gebruiken maar wel met gunstige wind (mee) of bijna geen wind.
Hier voor had ik een Dacia Duster Laureate twee wiel drive daar heeft de caravan aardig wat kilometers achter gehangen en naar mijn gevoel doet de Sandero Stepway 0.9 niet voor deze Duster onder,ikzelf vind persoonlijk dat de Sandero wat pittiger is.
Gr Eduard
Drie en een half jaar gereden met de Sandero 1.2 Vele malen in Nederland gereden met een Eriba Puck er achter met bagage erin en ook nog twee fietsen. Geen enkel probleem, kon goed meekomen met het verkeer. Ook de toegestane 90 km. per uur was geen enkel probleem. Nu heb ik sinds kort de Sandero TCe, ook hiermee verwacht ik geen problemen wat de Eriba betreft. Vriendelijke groet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?