Duster accessoires

• Zorro

B) Ja HenkM, maar in die M&S banden heb je ook weer zoveel modellen,gaande van standaard tot tractor banden.Denk dat de Duster de standaard Michelin M&S heeft om ook op de gewone weg nog uit de voeten te kunnen.Verbaasde me altijd over de relatief smalle bandjes van de Willy's en de eerste Landrovers SI,SII,SIII en Minerva's.Het moeten niet altijd van die dikke sloffen zijn zoals op die 4x4 bakbeesten.Ben ook benieuwd wat de Duster 4x4 en ook de 4x2, deze winter in de sneeuw gaat doen in “onze” Ardennen…hopelijk komen we er weer allen goed doorheen :)

• inge

De winterbanden van de actie van Duster zijn staan op nalevering; of te wel; mogelijk nalevering na de winter? Hoor ik nog meer van van de dealer…

Tja; of eerst toch de winter met de MS band; maar goed ook deze slijt en de bedoeling is de Duster lang te houden…. Nog even bekijken dus wat het gaat worden. Vind het trouwens wel jammer dat orginele dusterbanden toch de simpele zwarte blijken te zijn bij de actie, moet in ieder geval dan een dop op.

Sensoren vind ik lastig hoor; Automat heeft het leukste systeem; zo'n 1500 euro…. achteruitrijcamera; beeldscherm, radio, tomtom; alles in een! Maar de prijs (td)…. Maar goed in iedergeval voor hetzelfde geld als de dealer een systeem met camera ipv alleen piepjes. Ger jouw adresje is mij helaas te ver; maar we vinden nog wel iets; hoeft niet direct natuurlijk.

Dank voor de benaming van de ‘buizen’, eens kijken waar we ons meerbudget aan gaan besteden… Vind het optisch mooi; heb wel bekeken dat de skids onder nietzoveel nut hebben; vind het zonder mooier na de auto's te hebben bekeken bij de dealer. Met tubelook stond er helaas niet!

• inged

Loop je bij lz parts nu nog het riscio op extra kosten (naast verzenden) b.v. invoer toestanden of zo?

Wil in iedergeval de spatlappen op onze auto; kosten daar 80 euro orgineel. Weet iemand nog een voordeliger niet orgineel alternatief?

Ben er al achter dat daar de tubelook in ieder geval voordeliger is dan in leek. Afhankelijk wat er verder nog bijkomt bestellen we die misschien ook wel. Het bedrijf in Almere heb ik nog geen reactie van gekregen.

Enneh… navigatiesysteem; op navaudio.nl heb ik nog een leuke gevonden; maak ik een nieuw topic van!

• LED-Lightning

Ik weet niet waar lz parts zit, maar zolang het binnen de EU is hoef je geen extra invoerrechten te betalen meen ik

• ger 52

mijn bestelling van LZ parts binne gekregen. Prima, alles goed verpakt en absoluut origineel. Ook de sensoren, daar is originele installatiehandleiding en een fabrieksverklaring uit Roemenie bijgevoegd. Prijzen aanmerkelijk lager dan bij de dealer en keurig thusibezorgd.

• PD3JCW

LZPARTS zit in duitsland, dus betaal je geen invoer kosten / rechten of dat soort onzin.

• HenkM

Donkere zijknipperlichten kunnen ook nog:

Origineel:

Donkere exemplaren:

• LED-Lightning

Netjes Henk, past goed bij deze Duster! Nu nog LEDs erin en dat deel is klaar ;);)

• ger 52

Bij LZparts bestellen in Duitsland geen rpobleem. In Duitsland betaal je 19% BTW en hier verder niets, behoudens de verzendkosten.

Ik kreeg een zeer grote doos met spullen, waaronder een beschermingsbak voor de koffer. Verzendkosten waren maar 17 euro. Neem daarbij mee dat toebehoren daar zeker 30@ goedkoper zijn dan hier, is je beslissing gauw gemaakt. Je moet wel je bestelling per bank vooruit betalen. Mocht het bedrijf failliet gaan ben je alles kwijt. Zelf heb ik plezierige ervaringen met dit bedrijf. Ze reageren uiterst hoffelijk en beleefd op alle vragen die worden gesteld.