Moet ik wel helemaal naar Bladel rijden………. Dan is het hier goedkoper.
Hey Rudy,
10 maanden geleden heb je ons ook getipt over het adres in Bladel. Toen vroeg ik me af of ze wel originele onderdelen gebruiken omdat ze het hebben over kwaliteit A onderdelen. Nu je er bent geweest kan je er misschien iets over de gebruikte onderdelen zeggen.
Mijn dealer vraagt EUR 650,- om de riem en waterpomp te vervangen.
Groeten, Ferm
Ferm Schreef:
——————————————————-
> Hey Rudy,
>
> 10 maanden geleden heb je ons ook getipt over het
> adres in Bladel. Toen vroeg ik me af of ze wel
> originele onderdelen gebruiken omdat ze het hebben
> over kwaliteit A onderdelen. Nu je er bent geweest
> kan je er misschien iets over de gebruikte
> onderdelen zeggen.
> Mijn dealer vraagt EUR 650,- om de riem en
> waterpomp te vervangen.
>
> Groeten, Ferm
@Ferm,
Ze gebruiken daar allemaal originele Renault onderdelen, de Multiriem wordt ook gelijk vervangen maar daar gebruiken ze (gelukkig zeg ik maar) een Gates riem voor.
Gates is namelijk ‘HET MERK’ voor aandrijfriemen.
En een bijkomstig voordeeltje is dat Bladel op de Nederlands/Belgische grens ligt, voor Benzine/LPG en rookwaren moet je echt tegenwoordig in België zijn.
mgr
Ruud
Shoppen loont.
Ik heb bij een Renault dealer een prijsopgaaf gevraagd voor het vervangen van de distributieset met waterpomp: €650!! Hier kwamen dan nog eventuele zaken bij die buiten de beurt vielen.
Bij een Bosch Carservice bedrijf kostte de 90.000 km beurt inclusief distributieset, waterpomp en multiriem €475.
€175 verdient met 1 mailtje.(tu)
Ik rijd een Dacia Logan mcv 1.6 16v.
Hallo ik had het zelfde probleem mijn Dacia Sandero 1.6 MPI is nu net 5 jaar oud met 33.500 km en heeft op 3.okt net alles nieuw gekregen.
Ik vond het ook een raadsel het ziet er allemaal als nieuw uit de riem de pomp het lager als nieuw niets op aan te merken ,maar gevoel, s matig heb
ik nu rust in mijn hooft wand de een zegt dit en een ander zegt weer dat als het zo ver is doe het maar dan ben je van het gezeur af gr robert 1.6 mpi.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?