allen bedankt voor de reacties!
@RichardMCV
Het gekke is dat de dealer al eens de wielen gewisseld heeft (LM velgen van de Demo-duster)
Daar waren ze ook niet geheel tevreden over; zal dat nog eens navragen
Er zijn bij Renault NL en ook Renault Frankrijk meer gevallen bekend; dealer geeft aan te kunnen wachten op actie van Frankrijk, echter kan dat best lang gaan duren
Alle wielen zijn gebalanceerd, zowel los als aan de auto
@HenkM
Klopt dat m.i. de dealer haar uiterste best doet en dit serieus neemt
Heb zelf wel een case opgestart bij Renault, vandaar kwam het aanbod om de velgen te wisselen voor LM-velgen, met een prijskaartje van eur1300…. Waarvan Renault dat eur800 bijdraagt…
Heb dat afgewezen, aangezien het een probleem is en derhalve simpelweg opgelost dient te worden; hoe is voor mij minder relevant.
Inmiddels is het aanbod gekomen tot eur300 bijdrage voor mij. Dit ook afgewezen om genoemde reden.
Binnenkort zal nu Renault NL haar eigen techneuten laten kijken naar mijn auto, ben benieuwd
Ik woon in Utrecht maar ben af en toe op familiebezoek in Nuth. Ik houd jouw aanbod graag open! Waar in Limburg woon je?
Ik lees dat jij ook op LPG rijdt; heb jij geen issue met de Eurogas installatie? Bij mij ging de meter ruwweg bij halve tank op reserve en de motor had een hik bij acceleren (goed merkbaar van 3e vol gas geven vanaf 1500toeren)
Zit nu een nieuwe/andere tank onder inc vlotter en motormanagement is aangepast tbv hik. Zal komende week constateren of het issue nu verholpen is
@ger52
mee eens, zelf vind ik de design-stalen velgen mooi bij de auto passen.
Zal eea nog eens exact navragen bij dealer; welke combi's van velgen/auto geprobeerd is.
De demo-duster welke ik afgelopen week mee gekregen heb (LMvelgen) vertoont iig duidelijk beter/rustiger/stabieler weggedrag