Na 4 maanden wachten kan ik dan bijna mijn Duster Laureate ophalen, heb m op gas. Weet iemand waar het brandstofindicatielampje van de gasinstallatie wordt geplaatst?
Zit een vierkantje op de middenconsole 4 brandende lampjes is vol 3 3/4 vol en zo verder. De ander tweelampjes zijn de signalerings lampjes voor op benzine rijden(als je weg rijdt duurt dat ca 1 minuut) en dan schakelt hij over op gas, andere lampje gaat branden. Is gas op dan komt er een peiptoon en drukje op het ronde knopjehet midden om over te schakelen naar benzine. ik rijdt al 88000 km op gas, is prima!
Folkert
fsdevries@live.nl
maak eigenlijk niet uit waar ze de schakelaar plaatsen. De led-signalering is zo onduidelijk dat je er geen barst aan zult hebben. Ik zet na iedere keer tanken de dagteller op 0. Na circa 450 km wordt het tijd om een pomp te zoeken om weer af te vullen. TIP : lit op de gasprijzen, ze schommelen enorm en zijn nu aan het dalen. In Den Haag/Rijswijk bijvoorbeeld nu te koop voor 62.5 cent per liter. Twee weken geleden ruim 7 cent per liter duurder. Langs de snelwegen betaal de hoofdprijs.
krijg mijn duster in sep/okt
er zijn toch wel veel meningen over waar het indicatie metertje moet komen
ik zelf weet er niks van
maar je krijgt er dus 2 dingen bij in je dashbord 1 een indicatiemeter van de voorraad lpg en 2 een schakelaar om te schakelen tussen lpg en benzine
is dit juist ?
ik ben blij dat dit onderwerp tersprake komt heb ik nog even de tijd om alles op de juiste plek te laten plaatsen
aangezien u al veel ervaring heeft met lpg vraag ik u mening
greetings southcorner
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?