Dat bedrijf (@frans5) zit als het goed is op bedrijventerrein Noordwest in Rotterdam. Het kleine stukje wat de sidebars met zoals je noemt bevestigingstrips, iets naar buiten te brengen wees de dealer af, om eerder genoemde reden. en (@RonG) ik heb de folder natuurlijk ook bekeken, maar stond toch verbaast hoe de montage is gegaan. Het heet niet voor niets sidebars toch? Idd bij aftermarket, je haalt ze er zo op de weg tussenuit, zijn deze wel naar buiten gebracht. Ik heb trouwens ook weining auto's zien rijden met sidebars zoals onder de Duster fabriek af wordt geleverd. De meeste mensen die mijn wagen zien en ik het verhaal afsteek, geven me toch gelijk. Ook de dealer, maar die konden ook niet anders dan standaard die buizen monteren. Daarmee is het voor hun dus af. Dan (@atienwouter) een beetje overdrijven is ook wel eens leuk() maar ik neem aan dat je dit als grap bedoelde. Die dorpels steken al uit inderdaad, dat deel ik met je, maar ik heb er geen moeite mee om nog iets verder mijn been naar buiten te brengen of andersom.
Neemt niet weg dat er alsnog anderen onder komen binnenkort, wat ik met vertrouwen tegemoet ziet. Want nu bieden ze geen functie waaruit blijk dat ik toch gelijk heb, anders hadden ze er niet aan begonnen… En bedankt mede Daciisten voor uw berichten.
Gr, Ed