snelheidssensor tbv cruise control

• Merijnvs

Dimitri,

Ik heb doorgekregen van een garagehouder van renault dat ik de draad op positie 22 op de zwarte stekker op de klok te gebruiken is…maar welke brug heb je het over? Bedoel je daarmee het witte draadje dat uit de regelunit steekt?

grt. Merijn

• Merijnvs

Goed het heeft even geduurd voor ik de boel echt af kon maken, maar het is gisteren dan toch gelukt en het werkt zoals het hoort te werken! Het snelheidssignaal heb ik dus gehaald bij het draadje op positie 22 op de zwarte stekker achter op het klokhuis. Dit werkt bij een Logan CMV 1.6 mpi uit 2009 uitstekend!

Voor iedereen die mij met raad terzijde heeft gestaan, dank je wel. Voor iedereen die er nog aan wil beginnen, heel veel succes en plezier! het is niet heel erg ingewikkeld er is vooral een flinke dosis gezond verstand, wat technisch inzicht en een beetje durf voor nodig.

• atienwouter

Vraagje, is wil ook zelf een CC inbouwen.

Waar moet ik zijn en wat kost zo'n ding ongeveer.

Waarschijnlijk staat het hier al op een draadje, maar niet gevonden.

Ik lees het wel,alvast hartelijk dank.

• atienwouter

allemaal hartelijk dank voor de overweldige informatie die ik mocht ontvangen

• thei

De Waeco MS-50 bij www.conrad.nl € 129,- en een handel als bediening een € 58.-

Een John Gold,de nummer 1 in CC vele malen meer en kun je via google een dealer zoeken.

• atienwouter

Goeden morgen,

Wij hebben deze morgen een CC, GC90 CM4 laten inbouwen bij Car profession in Utrecht.

Kosten € 500. Prijs van een inbouwpakket weegt voor ons niet op tegen het laten inbouwen.

Beviel op terug weg al erg goed. Zat me niet te ergeren aan personen die op provinciale weg zonodig 75 km moeten rijden.

Dus dat zal ons wel wat bekeuringen gaan schelen.

Bedankt allemaal voor de info, dat wilde ik even laten weten.