In mijn Duster dci zit de strip ook, maar wel netjes gelijkmatig.
Dashboard is er al een keer helemaal uit geweest voor een ander probleem, maar de strip zit er nog,
Geen idee wat de reden is, maar zit netjes en ik stoor me er niet aan.
Onze Dacia MCV F2 1.6 van april 2011 heeft geen tocht strook aan de binnenkant althans er is niets te zien?
Aan de buitenkant van de voorruit onderin zit wel een rubberen strip maar dat ziet er netjes uit.
Aan diegene die sinds dit jaar hun nieuwe dacia logan hebben wil ik vragen of er bij jullie ook niet meer op de achterkant de 1.6 v en by renault vermeld staat?
Bij onze Sandero Stepway zit hij ook, maar inderdaad een wat fijnere structuur.
Zat af fabriek ook niet helemaal netjes, maar was aan de rechterkant eenvoudig iets verder te duwen.
Ik denk dat er zonder strip ook snel een pen o.i.d tussen het raam en dashboard kan komen, die je er nooit meer uit krijgt.
Ik weet dat ik in een Dacia rijd. Veel voor weinig.
Nu ben ik zelf heel kritisch op afwerking van voertuigen en los dit soort dingetjes daarom ook graag zelf op.
Bij een Mercedes zou ik er over geklaagd hebben en bij een Megane trouwens ook, maar bij onze Daas, vind ik het prima.
Alle waar naar zijn geld. Bij een auto van € 8000,00 ga ik niet klagen over een bobbelig rubber ergens bij mijn voorruit.
Het product is volgens mij gebouwd om functioneel te zijn (met de huidige standaarden in het achterhoofd)
Misschien dat de dealer er tijdens een onderhoudsbeurt een ander (fijner) rubber in kan doen (al dan niet tegen betaling).
Mijn ervaring is, dat het beter zelf gedaan kan worden, omdat de meeste automonteurs geen interieurbouwers zijn en het waarschijnlijk toch niet heel netjes wordt.
Oude rubber er af halen, randen in de auto goed schoonmaken en dan de naad licht inspuiten met glassex. dan het nieuwe rubber op zijn plaats drukken en in de gaten houden dat het netjes blijft zitten.
Zodra de glassex droog is, zit ook het rubber vast.
Een mooi klusje voor tijdens de zomer vakantie als het buiten 25 graden is.
Succes
Vandaag die lelijke tochtband toch maar volledig verwijderd. Ik heb 'm ettelijke keren terug gestoken, maar dat bleef niet lang.
In de garage hadden ze 'm ook al eens netjes terug geplaatst. Met hetzelfde resultaat.
Ik ondervind hierdoor helemaal geen geluidshinder door en het ziet er veel netter uit. Kan in mijn ogen dus perfect verwijderd worden.
Verder ben ik zeer tevreden van mijn Dacia Duster.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?