levertijd

• newfarmer

Hallo,

is het bij jullie ook zo dat niet exact gezegd kon worden wanneer de leverdatum is?

Ik zou een belletje krijgen als de Dacia afgeleverd wordt bij de dealer. Bij andere merken is het vaak ruim van te voren bekend.

Groet

Aldo

• Peter Folkner

Precies hetzelfde.

Ik wacht (met spanning op een Sandero Stepway. Het kon drie maanden duren, maar ook vier of vijf, volgens de verkoper.

• arjan

Hallo,

Ik heb mijn Stepway maart besteld ik kreeg

na 4 dagen bericht dat de levering bij de dealer laatste week

juni zou zijn en dat ik hem 1e week juli na telefonisch

bericht kan ophalen.

Nog even volhouden (en mijn huidige auto ook).

gr Arjan

• bundy

24 jan 2011 besteld zou half april geleverd worden, eind maart bericht dat het nu half juni wordt en dat blijven ze volhouden

• remcora

Een paar mensen moeten nog langer wachten. In Duitsland is een spoorwagon omgeklapt met daarop 7 sandero's. Dacia heeft wat met treinen.

• Patrick 4x4

Dacia Duster Lauréate 4x4 (benzine) gekocht op 31/12/2010, de levertijd was op dat moment +/- 4 a 5 maanden. Eerder deze week het bericht ontvangen dat de auto vrijdag aanstaande (27/05/2011) opgehaald kan worden, dus bijna 5 maanden levertijd. Ik kijk erg uit naar morgen! Iedereen nog even geduld, de maanden vliegen voorbij, zeker als je regelmatig op dit forum kijkt.

gr,

Patrick

• Barrabas

(tu) Dat gaat straks de langste nacht van je leven worden maar de verrassing zal des te groter zijn.Alvast succes en vele onbezorgde kilometers toegewenst het is de moeite.:)

• Patrick 4x4

Dank je, ja van mij mag het alvast vrijdag zijn (:D

• bundy

nou half juni wordt hem ook niet, had aangegeven bij ankoop dat het VOOR juni moest zijn en was geen probleem, hij staat nu op 1 juli, dan heb ik hem niet meer nodig want ben dan al op vakantie, de 4e keer al dat er met de datum is geschoven, van mij mogen ze hem houden

• RonG

bundy Schreef:

——————————————————-

> nou half juni wordt hem ook niet, had aangegeven

> bij ankoop dat het VOOR juni moest zijn en was

> geen probleem, hij staat nu op 1 juli, dan heb ik

> hem niet meer nodig want ben dan al op vakantie,

> de 4e keer al dat er met de datum is geschoven,

> van mij mogen ze hem houden

Dat kun je wel roepen maar ben bang dat je de auto niet meer kunt annuleren.

Of je moet het echt specifiek in je koopcontract hebben staan.

Gr. Ron