levertijd

• bundy

het contract staat onder bovag garantie en als niet leveren en zoals nu in gebreke zijn mag het geannuleerd worden. daarbij heb ik duidelijk voor de aankoop aangegeven dat hij er voor die tijd moest zijn en dat is hij niet dus ik zie niet waarom ik het niet zou kunnen annuleren

• bundy

ik wil trouwens nog steeds heel graag die dacia maar dan maar een occasion, heb ze dat al gevraagd en al genoeg opties gegeven waarmee ze me konden helpen maar niets kunnen en willen ze en maar onzinverhalen vertellen…..

• Avaka

Als de dealer zich niet aan de afspraak (kan) houden kan je altijd annuleren. Dat is je goed recht.

Maar wat schiet je er mee op?

• bundy

wat ik ermee op zou schieten is dat ik op vakantie kan en het geld daarvoor niet kwijt ben. ik ga met de auto op vakantie namelijk en zonder auto is dat best lastig!

na veel bellen en boos worden nu eindelijk een vervangende auto gekregen, tenminste dinsdag kan ik die halen, als het goed is komt de auto in de tijd dat ik met vakantie ben (weer) binnen en staat ie klaar als ik terugkom