inmiddels gaat onze brandstofmeter vervangen worden.. dus neem contact op met je dealer om dit verder op te nemen..
@WalterVDV : heb je privéé bericht ontvangen. Ik weet niet hoe ik jou privé moet antwoorden, vandaar dit bericht.
Tot heden heb ik op het forum van de Franse website “dusterteam.com” niets meer gelezen over een terugroepactie door Dacia van de Dusters in verband met de onnauwkeurige snelheidsmeter en/of moeilijkheden met de versnellingsbak.
Volgens de leden van dit forum zouden er bij alle modellen (4x4,4x2, benzine en diesel) wagens zijn die onnauwkeurige snelheidsmeters hebben. De meest “getroffen” wagens zouden de 4x4 zijn en dit ZOU te maken hebben met de vorm van de brandstoftank, die anders is dan bij de 4x2 wagens. Bij de “sondage” zijn er echter ook leden die zeggen dat zij geen problemen hebben met de juistheid van de brandstofmeter.
Vr.gr.
Zwad
Hallo Zwad,
bedankt voor de reactie. je kan me overigens mailen op w.vanderveen@hotmail.com
Maar het bericht is duidelijk, inmiddels worden hier ook her en der benzinemeters vervangen. Overigens duurt de verzending vanuit Dacia langer dan verwacht waardoor het enigszins wat vertraagd wordt. Mocht er meer bekend zijn, zeker op het gebied van de versnellingsbak, dan hoor ik het graag.
Groet,
Walter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?