Hoi Heeringa.
Ikzelf heb thans ook een probleempje met de koppeling ? van mijn Duster, 7 mnd oud en 8000 km op de teller.
Voor deze storing ben ik al 2x bij de dealer geweest, deze heeft correct alles gereset, tot 2 keer toe, maar helaas heeft het weinig geholpen, en ook ik kreeg geen vervangende auto, maar het ging maar om een dag,
De storing was wel gemeld via het controlelampje op het instrumentenbord en was dus wel uitleesbaar bij de dealer, maar voor verder onderzoek moest de auto dus een hele dag daar blijven staan en kreeg ik ook geen vervangende auto.
Wat ik bij het wegrijden met een koude start constateer is dat de auto bij het op laten komen van de koppeling begint te schokken, maar niet altijd, dat is het rare, en volgens de monteur van de dealer kan dit wel liggen aan een pingelsensor of een storing aan het electronisch geregeld gaspedaal.
Ik schrijf dit omdat veel Daciarijders dit forum lezen, misschien hebben die dit ook al eens meegemaakt?
Verders kan ik je niet helpen, maar ik ga na de vacantie zeker verder met het in orde krijgen van deze storing, desnoods via de importeur en met vervangend vervoer.
Ik begrijp alleen niet waarom U de auto 3 weken heb moeten missen, want dat is toch wel heel lang voor het vervangen van een andere startmotor.