Zelfdenkend gaspedaal/kleppen reinigen

• frankieboy001

Mijn Daas heeft vanmiddag zijn eerste check gehad (15k km) en de dealer stond met zijn oren te klapperen.

Waar heb je het over, nog nooit van gehoord

Gelukkig niet zo heel veel last van, zo af en toe eens maar toch, dus zonder up-date weer naar huis.

.

Gr

Frank

• Turbootje

@Frankieboy001

Komt mij niet geheel onbekend voor moet ik zeggen.

Zo kwam ik deze week bv bij een andere Renault/Dacia dealer, daar kwam ik om iets te bestellen voor mijn Duster.

Na een poosje met de receptionist gesproken te hebben wilde hij de Duster wel eens even in het écht zien omdat hij de Duster alleen maar van de TV reclame kon.

Dus hij had nog nooit een Duster in het echt gezien. Toen hij de auto dan ook zag zei hij wel meteen dat hij het een hele mooie auto vond.

Bij mijn eigen dealer had ik ook telkens nieuwe gegevens voor hun waar ze het bestaan niet af wisten.

Dit geeft alleen maar aan dat ze bij de meeste dealers nog steeds hoofdzakelijk bezig zijn met Renault, vandaar dat ze ook vaak niets af weten van up-date's e.d.

Wellicht gaat dit de komende jaren toch nog goed komen en anders vertellen wij toch zeker zelf wel even wat wij weten en wat onze wensen zijn om met plezier in onze Daas te blijven rijden, toch?

Daar is immers dit mooie prikbord voor opericht :D

Turbootje :)-D

• sandero-stel

Wat mij nog het meeste stoort is dat er zo'n enorm verschil blijkt te zijn in dealers. De één is service-gericht en de ander ziet je na de aankoop niet meer staan. Dat is toch belachelijk? Ik heb zelfs hier op dit forum gelezen dat er mensen zijn die bericht kregen van de dealer over het updaten van jun Sandero vanwege het gaspedaal-probleem; en een andere dealer zegt van niets te weten…..Hoe kan dit, kost dit de dealer dan zoveel tijd (en dus geld) zo'n update?

• Tazteam

Die Sandero van ons is gisteren naar de dealer geweest voor het gaspedaaleuvel.

Er is de nieuwste software geplaats, hebben ze eerst zelf moeten uploaden om mij goed van dienst te zijn.

Kreeg gelijk te horen dat wanneer het probleem zich weer zou voordoen, dan gingen ze nog verder in het systeem om het probleem op te lossen.

Het probleem lijkt mij nu uit de wereld, en hopelijk blijft dat ook.

Ik kan alleen maar zeggen: toppie service.

Service is van Idumij Etten Leur.

• jaap

kreeg van dacia een bericht vertrouw voor 100% op dacia alleen ik zit al meer dan bijna 2jaar met het probleem van deze waardeloze auto die niet opgelost word.

Wat ze niet kunnen repareren dus dit zijn kreten die ze niet waarmaken en kopers met de problemen laten zitten en gewoon de moord laten steken.

Of een andere auto willen ruilen met bij betaling dus nooit geen Dacia meer laat dit duidelijk zijn

• Turbootje

Het is wel zo jammer, dat dergelijke problemen niet opgelost worden.

Dacia is beslist geen slecht merk, maar de afhandeling van klachten laat veel te wensen over.

Dus zorgvuldiger omgaan met de klanten zou zeker een pré moeten zijn.

Let wel dat Dacia een goed opkomend merk is, maar dat een afgang ook weer heel snel kan gaan.

Zeker als de mond op mond reclame hier de aanleiding toe is, want de huidige Dacia rijders zijn namelijk de échte Dacia verkopers.

De importeur leest vast en zeker mee op dit forum en begrijpen ze nu hopelijk dat er echt iets moet aan gebeuren om alle klachten serieus te nemen.

Ook ik ben nog steeds bezig met een klacht welke nog steeds niet is verholpen, maar ik heb inmiddels weer kontakt gehad met Dacia Nederland.

Dus ik wacht het nog heel even af, of dit naar wens word afgehandeld.

Turbootje

• Rens

Sorry maar dit is echt onzin. Als je nu nog steeds met het gaspendaal probleem zit doe je zelf echt iets niet goed. De update is er inmiddels al een behoorlijke tijd voor alle sandero's.

• jaap

re zelfdenkend gas pedaal rens liet weten dat alles zou zijn op gelost alleen bij ons niet kenteken 04 kds 2 1.2

Hadden ze geen softwaer voor dat werkte.

alleen een schaamteloos aanbod bij betalen voor een andere dacia waar wij niet in geloven dus spaar centjes weg

en zitten met een auto die niet in te ruilen is

• Rens

Dat was eerder het geval, maar nu niet meer. Nogmaals achteraan gaan dus. Eventueel bij een andere dealer.

• koekoek

Beste Jaap

Mijn sandero 17-kds-2 heeft een half jaar geleden eindelijk ondanks veel gedoe de update gekregen bij Stam leidserijn

Gewoon bellen naar de Stam dealers bij jou in de buurt / of leidserijn , het moet kunnen JA

Dirk