Interval op achterruitenwisser

  • Eugenius1960

    Beste Taz,

    In de titel van het artikel komt het woord Kabellegasteniker voor.

    En dat wilde ik verklaren.

    Spreek je geen Duits, of heb je iets tegen Duitsers?

    Nee, ik ga er niets over vertellen. Ik ben geen technicus, maar wel slim genoeg om overeenkomsten te zien.

    Wat ik wel kwijt wil is dat er plaatjes de gaatjes tussen de praatjes vullen.

    Op zich al een reden om toch maar eens te kijken.

    Doei.

    Eugenius1960

  • Tazteam

    Ik heb niets tegen duitsers, en spreek nauwelijks tot geen duits.

    Maar ik heb het woord “Kabellegasteniker” proberen te vertalen op het internet,maar geen betekenis gevonden.

    Er zalwel iets aan de hand zijn, en blijkbaar zie ik iets over het hoofd, maar hetgeen wat ik nu hier plaats is door een ander al uitgevonden, en wordt voor heel veel geld verkocht.

    Omdat ik mijn geld maar 1 keer kan uitgeven wil ik dat verantwoord besteden, dus ben ik zelf op zoek gegaan naar de onderdelen die voor mij betaalbaar zijn.

    Het schema heb ik van de site in Duitsland zelf gehaald, staat daar gewoon voor iedereen te lezen.

    Ik heb het zelf gemonteerd, en het werkt.

    Dus om “mijn” kennis te delen, heb ik dit hier geplaatst.

    Als mensen dit bij LZ-parts willen bestellen, best, maar ik geef aan dat het vele malen goedkoper kan.

    Ps, ik weet heel goed wat dislexie betekend, menig persoon in mijn direkte omgeving heeft dit, wij noemen het gewoon woordblind.

    Maar ik wil hierover geen onnodig discussie gaan voeren, maar alleen mijn bevindingen over het relais met dit prikbord delen.

  • Eugenius1960

    Hoi,

    Vandaar mijn genomen moeite om legastenie te duiden.

    Jawel, ik spreek wel Duits. Het Duits is voor mij gesneden koek.

    ik volg verschillende fora in meerdere talen. Zo valt het mij op dat er een hoop jat en plak-werk is.

    Er zijn er bij die doen als of ze het wiel zelf hebben uitgevonden. Anderen vermelden netjes de bron.

    En allen met het doel om kennis te delen.

    Ik ben niet zo knap met electronica en ben dus overgeleverd aan de handige Harry's.

    Zo wist ik met mijn gesnuffel RichardMCV te melden over het officiële bestaan van de Dokker

    Zo dat was mijn verhaaltje over fora en snuffelen. Daarom als bonus de volgende link.

    http://www.ebay.de/itm/TOP-Motor-Haubenlifter-Dacia-Logan-MCV-Kombi-HoodLift-/360320703623?pt=DE_Autoteile&hash=item53e4c99c87

    Tsja, er wordt niet geleverd naar Nederland (en/of België). Wellicht zijn er andere kanalen.

  • thei

    Ik bestel wel vaker via Ebay DE of UK,even bellen en vragen of ze na de betaling via Paypal ook naar Nederland leveren,zo ja…….reken dan wel op een 20 euro verzendkosten ipv de 5 euro naar Duitsland,verzenden vanuit de UK kost ongeveer 10 euro

  • Barrabas

    Tazteam niet meer reageren op zulke berichten die niets met het onderwerp te maken hebben en in de negatieve sfeer belanden.

    Persoonlijk heb ik het ook moeilijk om NIET op zulke reacties te antwoorden.Even slikken en op de tanden bijten.

    (tu) Ik kan je alleen maar proficiat wensen met je opzoekwerk en anderen er mee verder helpen,had ik ook maar eerder aan moeten denken :)

    Het verwonderd mij weer opnieuw dat nu iedereen dat ook moet hebben.

    En laat het nu maar miezeren of regenen, maar niet op dit forum. :)

    Tot slot : Alles gaat,wat niet gaat hebben de Duitsers meegenomen.

  • Tazteam

    @Barrabas: bedankt voor de mooie woorden:)-D

  • John

    De linkjes in deze post werken niet meer :-(

    Wie kan mij helpen aan info om de interval te maken?