Iemand ervaring met deze parkeersensoren?

• bvh079

Beste dames en heren,

Wij willen graag parkeersensoren in onze auto. Nu heb ik een set gevonden voor 30 euro met beeldscherm in de binnenspiegel. Dit lijkt mij erg interessant, omdat je dan geen andere rotzooischermpjes op je dashboard hebt. Ik wil het door de dealer laten afleveren, omdat ik er niet zo happig op ben om zelf met kabeltjes te gaan lopen klooien in de nieuwe auto… Wel wil ik er witte sensordopjes voor hebben maar dat komt wel goed.

Heeft iemand ervaringen met onderstaande set?

http://www.hottuning.nl/shop/Parkeersensoren-met-Spiegel-p-19093.html

Of heeft iemand nog ervaring met een vergelijkbare set waar de distancecontrol in de spiegel zit?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr Bryan

• Tazteam

Ik heb zelf deze set gemonteerd, heb je ook geen dopjes in de bumper, en alleen een buzzer in de kofferbak.

Werkt zeer goed.

sensoren

• Morris

Dus deze vervangt dan de orignele spiegel?

Zit er dan ook een anti verblindings stand op?

• bvh079

Ik heb het nagevraagd. Je klikt hem over je huidige spiegel heen. Voor mij is hij daardoor meteen niet meer interessant, want ik wil de spiegel gewoon op de originele manier kunnen gebruiken.

Heeft iemand een andere oplossing voor het displaytje van de parkeersensoren, en een goed werkende set sensoren voor de Duster? Ik heb het wel eens gezien boven de laadruimte dat hij via de binnenspiegel zichtbaar is? Dat is opzich ook wel wat denk ik.

Graag met foto's van het displaytje als het kan! :D

• Zoran

Gewoon het display op je spiegel monteren dubbelzjdig tape. bedrading boven het plafond doortrekken. het is even wat schroeven maar dan is ook alles netjes weggewerkt. Bij het achteruit rijden en in de spiegel blikken zie je duidelijk tot hoever je kunt rijden. sensoren naar recht geleiden omdat het achteruitrij_licht als signaaldraad aan de besturing wordt aangesloten. rechts achter de bumper (zijkant) is een rubberen vierkant vlak ter ontluchting waar gemakkelijk de draden kunnen worden doorgevoerd. Zijn ook setjes te koop met temperatuursensor. de eend autoshop

groeten,

Zoran

• Frans

Ja ik heb hem nog niet thuis voor de deur staan , in april pas ( kan niet wachten) maar ik heb er een aantal extra`s erbij genomen zoals airco , trekhaak. Nu zit ik te twijfelen om er Parkeersensoren op te laten zetten omdat de achterbumper er toch af moet i.v.m. de montage trekhaak. Wat is wijsheid. nu of later i.v.m. bpm ?? Ik heb het over de DUSTER. wie o wie

Gr Frans

• mcvjournaal

BPM betaal je alleen, als die sensoren er fabrieks-af op zouden zitten. Wat er na levering bij de dealer op wordt geknutseld, daar betaal je geen BPM over, alleen BTW en dat is al erg genoeg.

Herke

http://mcvjournaal.wordpress.com/

• bvh079

Af-fabriek kun je de Duster niet met parkeersensoren bestellen. De set van Spy bevalt heel goed. Een fijn klein schermpje en zeer gevoelig. Alleen bij het inschakelen moet je een seconde wachten tot het signaal is opgestart, maar dat is verder geen belemmering ofzo.

De set die wij hebben kostte 5 tientjes inclusief verzenden (geloof ik) en de inbouw was 180 euro bij de dealer (dat was even slikken, zo veel werk is het inbouwen namelijk niet)

• atienwouter

Goeden dag allemaal,

Bryan v.H. is in iedergeval goekoper uit als wij waren.

Wij hebben bij aankoop Bertha, sensoren achter laten inbouwen, kosten jajah € 340.

• bvh079

Zijn dit de sensoren die de dealer heeft aangeboden? Zo'n bedrag kregen wij ook aangeboden maar dit vond ik een achtelijk hoog bedrag voor niet af-fabriek parkeersensoren. Ik heb ze bij de dealer laten inbouwen ivm de fabrieksgarantie. Als ik ze zelf had ingebouwd had ik voor een tientje of 4 klaar kunnen zijn.