Iemand ervaring met deze parkeersensoren?

• atienwouter

Achteraf een beetje dom geweest en ook niet verder gekeken.

Niet alleen sensoren, maar ook radio, trekhaak en armsteun had ik liever zelf ingebouwd.

Maar ja gebeurd is gebeurd en het extra uitgegeven geld is jammer dan.

Verder is dit een heerlijke auto om aan te klooien.

En is er nog iets belangrijks op de ledenvergadering besproken? Wij krijgen toch wel een up-date?

• bvh079

De parkeersensoren hebben wij laten doen, maar ik heb ze zelf aangeleverd.

De radio en speakers heb ik zelf gemonteerd. Ik had geen 500 euro over voor de standaard speakers en radio welke ik voor dat geld te min vond klinken. Ik heb nu voor 300 euro vier maal Pioneer speakers en radio met bluethoot en ingebouwde carkit.

Het pack look hebben we ook niet besteld. Ik heb de bumperpanelen voor en achter al nieuw gevonden voor bij elkaar 50 euro in Duitsland, en als ik mooie velgen en sidebars uitkies via mijn werk ben ik alsnog goedkoper uit dan via de dealer.

Tot slot wil ik er van de zomer nog getint glas op laten zetten.

• Adriaan

Altijd mooi om op zo'n manier te bezuinigen. Heb dat ook bij mijn vorige auto's jarenlang gedaan. Alles wat eraan te sleutelen viel deed ik en had mijn adresjes.

De fase ben ik voorbij. Vandaar dat ik meteen maar het complete plaatje heb gemaakt (aniversare pakket, dagrijverlichting enzo). Dan maar even de kosten, maar ben er wel vanaf en kan ik mijn energie eens in andere dingen kwijt.

Maar goed, ieder z'n ding en het kan je een goed gevoel geven als je op zo'n manier kunt besparen en zelf ook nog een actief aandeel in de modificaties aan je Daas hebt. Respect (tu)

• B@TO

Zie onderstaande link:

Dag aanbieding voor vandaag 18-1-12 dus wees er snel bij, misschien ook een alternatieve oplossing.

Gr, BATO