@Adriaan,
Dan is de ‘schade’ toch nog meegevallen, troost je met de gedachte dat het kleppen stellen bij de dealer ook gauw zo,n € 150 (per keer) kost.
Mgr
Ruud
Gelukkig maar, dat het met een “sisser” is afgelopen.
Overigens zijn vergissingen in het type motor bijna onmogelijk. Op het moment dat je de motordeksel opent, is het onmiddelijk te lezen, welke motor in je Dacia ligt. Overigens ook bij de 1.6 mpi is het gewoon kleppen stellen. Alleen bij de 1.6 16v en natuurlijk de 1.2 16v is dat niet nodig.
Herke
http://mcvjournaal.punt.nl/
vleutmans Schreef:
——————————————————-
> Kleppen stellen voor de 1.4 MPI kost bij de ATU 25
> euro excl. BTW…mooi toch ?
Wist niet dat je bij ATU 25 ook kleppen kan laten stellen, dat scheelt ff een jas met de dealer (echt spotgoedkoop).
Bezit zelf een 1.6 16V op LPG dus gebeurt hier automatisch, maar vroeggher was ik met mijn voelermaatje toch wel een half uurtje bezig en moest na een keer of drie ook een nieuwe kleppendeksel-pakking plaatsen.
Ik hou die ATU 25 zeker in mijn achterhoofd, sleutel graag zelf (MCV is tenslotte uit de garantie) maar met deze temperaturen zit ik liever voor de kachel.
Mgr.
Ruud
Beste Vleutmans bij welke ATU is dit kleppen stellen voor 25euro Ex btw gebeurd.en wanneer ?
Ik belde met de ATU in Amsterdam vandaag 8-2-2012 en die noemde met zekerheid dat dit bij geen een ATU voor de deze prijs kon gebeuren
verder stond in zijn voertuig informatie dat dit niet va n toepassing was op deze auto.
bij navraag bij een motorenrevisie bedrijf kreeg ik te horen datde stelmaten voor de inlaat10-15 en voor de uitlaat25-30.
Ik ben geen techneut dus is ditvoor mij abracadabra maar de techneut moet hier meer mee kunnen gaarne uw reacties op dit draadje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?