duster 4X4 met caravan

• jan v ballegooijen

graag wat reactie op bereden met de duster benzine 2x4 of 4x4 met een caravan van max 1000 kg bij luik of richtin zuid frankrijk via de tol.

andere reactie zijn ook welkom sta in twijfel on een duster te kopen, maar hij moet wel een beetje fatsoenlijk een carvan kunnen trekken.

zie op hrt prikbord van dacia nou niet te beste reactie.

mvg Jan

• Henk-Jan Kienhuis

Jan,

Ik heb sinds 4 weken een duster 4x4. Ondertussen 2300 km gereden waarvan ook de nodige met een zware dubbel als aanhanger iets zwaarder dan 1000 kg. :)

Tot nu toe alleen in Nederland maar ik zie met vertrouwen de vakanties tegemoet. De auto trekt makkelijk, komt niets te kort en gaat niet raar doen.

Kan niet anders zeggedat ik uitermate tevreden ben.

• marten

Wij zijn zeer tevreden over onze duster als caravan trekker zie Posted: 9 september 2011 in Alles over de Dacia Duster, Vakantie

Tags:caravan, Dacia Duster 4x4, trekhaak, vakantie

we zien nu alweer uit naar de vakantie Marten

• ger 52

Duster, 4x2 op gas. Komt prima weg met de caravan. Reeds twee keer richting Biaritzz geweest. Probleemloos met 1200 kilo aan de haak en op de camping geen stinkende koppeling meer omdat deze mooi aangrijpt waardoor je niet met slippende koppeling hoeft te manouvreren.

• fokhorn

Verleden jaar met de caravan naar midden Frankrijk gereden. Heen rond de 90km p/u en terug ruim 100km p/u gereden. Duster 4x2 reed zeer soepel. Zoop wel net zoveel als zijn baas.

Ik denk wel dat ik hem van het voorjaar laat tunen voor net dat beetje extra.

Ger

• mcvjournaal

Marten bedoelt deze review van zijn Dacia Duster 4x4 met caravan: http://mcvjournaal.wordpress.com/2011/09/09/review-dacia-duster-als-caravan-trekker/

Herke

http://mcvjournaal.wordpress.com

• Avaka

“Zoop wel net zoveel als zijn baas”

Moest lachen om zoveel eerlijkheid! :)o

• Tazteam

Zal wel een heel plezierige vakantie geweest zijn:)-D:)o

• jan

bedankt voor de snelle reacties, hier heb ik wat aan. Hopelijk volgen er nog meer, ook ervaringen in de bergen.

• cjvankuijk

Ik ben vorig jaar 2x met mijn Duster 4x4 (LPG) incl. caravan, beladen +/- 1250 kg naar Zuid-Frankrijk geweest.

In het voorjaar via Luxemburg/Duitsland, Straatsburg door de Vogezen naar de Auvergne.

In het najaar zijn we dwars door Frankrijk naar de Pyreneen geweest, via Bagnère de Bigorres, Lourdes, Col du Tourmalet (zonder caravan), Carcassonne, Narbonne en via Parijs en Arras weer naar huis. Bijelkaar ongeveer 7500 km gereden (met en zonder caravan) zonder enig probleem, tewijl er op deze ritten best flinke hellingen waren. Iets meer power op lange vrij steile autowegen zou welkom zijn, omdat dan de snelheid wel eens terugliep naar +/- 60 km/h. Ik kon daarbij gebruik maken van de speciale baan voor langzaam vrachverkeer, dus een echt probleem is het niet!