Dacia Lodgy - Sneak Preview bij Autohaag Zeeuw

• Mensen

Wij hebben juist hele goede ervaringen met onze Dacia dealer (Terwolde)

Alle negativiteit komt ons absoluut niet bekend voor

Autohaag Zeeuw is blijkbaar niet de beste dealer:

http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=12540

Wat een verschil met

http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=9315

• Wiend

> Alle negativiteit komt ons absoluut niet bekend

> voor

> Autohaag Zeeuw is blijkbaar niet de beste dealer:

Negativiteit? Ik noem het eerder realiteit.

• Mensen

Ik bedoel natuurlijk de negatieve ervaringen. Niet dat je negatief bent ingesteld.

• wipkip51

wat dwalen we weer af, gaat toch over de lodgy? en geen gezeur over te lage inruilprijzen?

Ik schijf liever in drie jaar 10.000 euro af op een Dacia dan 16.000 op een Golf, waarvoor je drie jaar geleden een klein vermogen heb moeten neerleggen.Dus denk in centen en niet in procenten en blijf lekker probleemloos doorrijden!

• willem_Duster

Ook bij Kerkhof en Visser stond de Lodgy een middagje.

En wij, mijn vrouw en ik even kijken.

We verwachtten best wel een drukke bedoening, maar er was helemaal niemand.

De verkoper stelde ook direct voor dat we een stukje gingen rijden, en daar zeg ik geen nee tegen.

Wat vonden we er van?

Vind ik de auto mooi? nee, niet echt, mijn vrouiw vindt hem wel mooi.

Het was de dieselversie, trekt als een raket, rijdt soepel, maar ik vind de auto wel onhandig lang.

De lange wielbasis zorgt voor veel rijcomfort, maar maakt parkeren lastig.

De stoelen zijn redelijk hard, maar bieden goede steun.

Het mediasysteem, nee, dat is niets voor mij, zit op een onhandige plaats, navigatie is onderweg niet te volgen en het audio gedeelte vind ik ook niet super.

Doe mij maar een gewone radio die ik nog eens kan wisselen en een losse tomtom op de ruit geplakt.

Alle voors en tegens….Ja, mischien een leuke auto voor de toekomst, maar voorlopig zijn we nog erg blij met de Duster.

En ik wil nog eens rijden in de benzineversie.

• GJvdZ

Normaal schrijf je in 3 jaar 40…50% af (een beetje afhankelijk van de courantheid van de auto), dus gezien hoge kilometerstand van jullie Dacia is het niet zo'n heel gek eerste bod (ik neem aan dat dit bod gedaan is voordat je er echt over hebt onderhandeld).

En die ander Dacia in de showroom: stel dat daar uiteindelijk iets van 8000…8500 voor is betaald en hij uiteindelijk voor 11.000 weg gaat dan valt dat ook nog wel mee. De kosten van het op voorraad hebben van onverkochte tweedehandsauto's moet je niet onderschatten.

• GJvdZ

Worden Renault klant aanwijsbaar beter geholpen? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit gewoon een allround k** bedrijf is.