Xenon verlichting Sandero 1.2

• Barrabas

(tu) Laat het u een troost zijn er rijden meer NIET-xenon rijders met slechte lichten rond dan met.

Er zijn er zelfs die met groene dimlichten rondrijden.

• TimPost

Dat weet ook wel, zijn er zat die bij vervanging de lamp gewoon scheef erin zetten. Ik wil alleen voorkomen dat ikzelf mensen loop te irriteren met mijn verlichting. Misschien dat ik een set probeer, er is een 14 dagen retour regeling vaak;)

• bvh079

(td)

• bvh079

Vaak niet op elektrische delen.

Geloof mij nou maar. Bouw ze in, rij naar een kwikshit en laat je lampen goed afstellen. Niemand die je boos aan zal kijken.

Ik rij er nu een half jaar mee rond… géén enkele keer flitsende tegenliggers, en ik rij erg vaak op onverlichte wegen (Ja, het kan nog in Zuid Holland!) Eenmaal gemonteerd wil je nooit meer zonder.

• HenkM

(td)

• Barrabas

(td)

• HenkM

(tu)

• Dyna Miek

Erg egoiïstisch om met xenon lampen te rijden, ik krijg er soms koppijn vanals ik weer eens goed verblind ben geweest. Met gewone lampen is de weg toch ook goed en ver genoeg te zien ? Allemaal aandachttrekkerij en grootheidswaanzin.

Groet, Miek

• Barrabas

Ga mij groene rally lampen steken op een pushbar van elks 500 Watt dat is samen 70 Ampére+2de batterij.

Dat die Xenon mannekens dan nog eens flitsen. :D

• TimPost

Dyna Miek Schreef:

——————————————————-

> Erg egoiïstisch om met xenon lampen te rijden, ik

> krijg er soms koppijn vanals ik weer eens goed

> verblind ben geweest. Met gewone lampen is de weg

> toch ook goed en ver genoeg te zien ? Allemaal

> aandachttrekkerij en grootheidswaanzin.

> Groet, Miek

Volgens mij wordt er juist kritisch gekeken of dit geen last voor de medeweggebruikers oplevert? Standaard lampen geven licht, ja klopt, maar mijns inziens te kort.

Dus de termen aandachttrekkerij en grootheidswaanzin vind ik zwaar overtrokken en niet van toepassing