Mankementen Duster bijna 2 jaar

  • t.u.z.49

    mijn duster wordt 3 jaar in augustus ,ik rij niet veel de teller staat nu op 17000 maar ik moet zeggen dat ik er nog geen enkel probleem mee heb gehad en ik heb 5 jaar garantie dus mocht er de komende28mnd wat gebeuren dan zit ik nog wel goed.

    geen moment spijt gehad van mijn keuze voor de duster

  • Barrabas

    Wat je dan bij die andere merken allemaal meemaakt,heb ik een boek nodig zo dik als de Bijbel.

  • beefje

    Gisteren hebben ze de stofkap van de cardanas vervangen en nu moet ik nog eens binnen komen voor de benzine vlotter te vervangen daar wanneer de tank minder dan half vol is de vlotter met momenten en zeker bij lang stilstaan hij doorgeeft aan de computer dat de tank leeg is en niet start,moet dan 5 a 6 keer doorstarten voor hij aanslaat daarna start hij gewoon, dus dit moet ook nog worden vervangen en hopelijk is dat het laatste.

  • Avaka

    Dat meen je niet. Man man wat een gedoe en ‘pech’.

    Hetgeen wel bewijst dat ook bij Dacia wel eens een maandagmorgen exemplaar geleverd wordt.

  • Mensen

    Avaka Schreef:

    ——————————————————-

    > Dat meen je niet. Man man wat een gedoe en ‘pech’.

    >

    > Hetgeen wel bewijst dat ook bij Dacia wel eens een

    > maandagmorgen exemplaar geleverd wordt.

    Ik had altijd gedacht dat met de komst van de robotisering in de autoindustrie het vroeger zo bekende maandagmorgen exemplaar verleden tijd was, blijkbaar niet.

    Enorm sneu voor beefje…

  • atienwouter

    Zoveel is er niet te klagen, want met een maandagochtend auto heb toch echt meer problemen.

    Belangrijk is ook, hoe de verhouding met de dealer is en hoe hij zich opstelt.

    Onze duster is nu ruim twee jaar oud.

    Lekkende oliekeerring gehad en ook benzinemeter probleem.

    Vlotter vervangen maar bij reparatie is de afdichtring dubbel komen te zitten en daardoor bij vol tanken benzinelucht

    in de auto, maar die trok na verloop van tijd weg.

    Bleek na controle dat er benzine onder deksel van de achterbank zat.

    Ondanks ons roken in de auto nooit ontploft, dus blijkt maar weer dat Bertha een goede afzuiginstalatie heeft.

    Alles onder garantie en ik ben ook zeer tevreden over garage Jongerius uit Gouda.

    Alleen dat moeiljik door over vervangen de auto, brrrr

  • Henk v.Weert

    Hallo, ik zal ook eens wat van mij laten horen. Eigenlijk is het niet nodig want ben zeer tevreden over onze Duster van nu 2 jaar oud en 11.000 km op de teller.

    Hij is vorige week naar de garage geweest voor de 2 jaars beurt moest wel gaan anders telt de garantie van 5 jaar niet meer .

    Ze hebben ook wat gevonden er lag olie op de motor en moest daarvoor terug komen en hebben een nieuwe klepdekselpakking gemonteerd , nog een heel werk moest ook het uitlaatspruitstuk gedemonteerd worden anders konden ze er niet bij komen .

    Met een uurtje was alles weer bekeken en kon ik weer met een schone motor een een paar bakken koffie weer naar huis.

    Op naar de 3 jaars controle.

    Dit alles is gebeurd bij Garage Herwers in Doetinchem.

    Veel groeten ui Doetinchem.

  • t.u.z.49

    heb de 2 jrs beurt voor de duster in aug 2012 gehad met 12000 op de teller geen problemen, vlgd beurt 30000 of aug 2014 dus geen 3 jrs beurt

  • Adriaan

    Zo wat een km-standen! Ik heb er in een jaar tijd 30.000 (snelweg) km's op staan.

  • Barrabas

    En dan?Een camionchauffeur rijd nog meer dan het dubbele van U,so what?