laagste prijs garantie distributie

• Avaka

Beste bhv079, excuses aanvaard maar niet nodig. We discussiëren hier. En ja toevallig ben ik enigszins technisch onderlegd en weet redelijk veel over auto's. Dacia's zijn ook auto's.

Ik ben niet God (dat schrijf je zoals jij als student weet met een hoofdletter…..) maar nog wel iemand van de oude garde die hier nog wel eens reageert op vragen of kwesties. Daar doe ik niet mijn best voor maar gewoon omdat ik dat leuk vind. Mocht ik iemand onwelgevallig zijn dan spijt me dat. Het is niet mijn bedoeling laat staan mijn intentie. Dat ik denk dat jouw onderzoek een ‘open deur’ onderzoek is staat mij vrij. Aan jou de taak om mijn ongelijk te bewijzen.

Ik ben gek op rapporten, onderzoeken en statistieken. Als ze maar goed onderbouwd zijn..

Avaka Akbar! :D

• Avaka

Gaarne wil ik u verwijzen naar mijn bericht van 22:53.

• Mensen

Wat een vreemde reactie, Avaka schreef toch niets verkeerds

• bvh079

De neerbuigende toon staat mij niet zo aan. Maar goed, in mijn reactie heb ik laten weten dat ik mij excuseer jegens Avaka en hem/haar/het (dit is niet op te maken uit een schermnaam) respecteer als grote ervarene in het leven. Daarmee besluit ik dan ook deze nutteloze discussie.