Stuurwiel bekleden

  • Jubbels

    Zal eerst eens een paar dagen afwachten.

    Had inderdaad F besteld.

  • Jubbels

    Niet teruggaan met de draad maar gewoon een kant op.

    Zo heb je om en om de lus aan de binnen- en de buitenkant.

    Ben je helemaal rond dan terug. (andere kant op) Zo krijg je de lusjes aan beide kanten.

  • Avaka

    Lees mijn foto post nog een goed door. Daar staat eea redelijk duidelijk dacht ik.

  • Jubbels

    Cornelis Schreef:

    ——————————————————-

    > Dank Dank Dank heb ik dan wel genoeg draad.

    Ik niet. Zat maar 3 meter bij.

    Heb toen bij een handwerkzaak katoenen draad gekocht van dezelfde dikte.

    Werkt goed. Zie mijn post van 27-4

  • Barrabas

    8-) Was/is het dan ook niet beter geweest om een origineel lederen stuur bij de opties te (na) bestellen,maar hoe zit dat dan weer met de airbag,standaard ingebouwd of nog duurder achteraf.Origeneel leder stuur staat veel fraaier en “gedistingeerder” in de juiste kleur. B)

  • Bernard

    Gelukkig verschillen de smaken. Naast dat ik het zo veel lekkerder vind rijden dan het originele stuur, vind ik het er ook veel beter uit zien dan dat iele originele stuurtje.

    Maar nogmaals, smaken verschillen en dat is prima !!

  • Avaka

    Ach ja, bij een aantal mensen is het zeer goed gelukt. Ziet het er ook strak uit.

    Bij een aantal anderen is het helaas mislukt. Lijkt het direct goedkoop en ‘after market’.

    Zo is het leven.

    Ik begrijp het ook wel, er is echt niks ergers dan dat iemand tegen je zegt: “Dát heb je zeker zelf gedaan”.

    :)

  • Jubbels

    Kijk, als je een stuurhoes aanbrengt en je vindt dit lekkerder aanvoelen, prima toch?

    Je moet jouw mening (waar je het volste recht toe hebt) niet veralgemenen met de rest van het forum cq wereld.

    Moet iedereen toch zelf weten………………………..

  • HenkM

    (tu)

  • silverstorm

    Ik vind het ook veel lekkerder aanvoelen en het stuur wordt ook niet meer zo heet als de auto de hele dag in de zon heeft gestaan.