Heb ze gisteren ook besteld bij DP en nog wat ander stuff.Je kan ook betalen via PayPal.Tnx Lien voor de info.
ik heb ze inmiddels in mn bezit maar na eerst rechterportier van n scherm te hebben voorzien deze maar weer verwijderd omdat het raam niet meer wou sluiten en de motor van de ramen niet kapot wil hebben,ik zie dus maar af van de schermen ,hebben de anderen hier geen last van , ze zijn dus nu in de aanbieding , merk heko
Ik had ze allang in de planning voor mijn Sandero, maar het kwam er steeds maar niet van.
Van de week besteld, 2 dagen later binnen en vandaag geplaatst.
Fluitje van een cent. staat heel mooi.
Op het rechter voorportier knelde hij een beetje aan de voorzijde, raan gindg moeilijk dicht het laatste stukje en trok ook iets scheef daardoor.
Dankzij de tip hier van een beetje siliconenolie loopt alles nu gladjes.
Ook ik heb ze afgelopen week bij DP besteld en ze dit weekend geplaatst, Het was even voorzichtig buigen bij de voor portieren maar het resultaat is erna (tu)
Kleurt mooi bij mijn blauwe Sandero die blauwe kleur windschermen, het geeft toch wat meer eigen zo'n set windschermen B)-, ook functioneel hebben ze hun voordeel zoals hier eerder genoemd daar ging het me in eerste instantie ook om, maar de eigen look is mooi meegenomen. Ook zie ik weinig andere merken met windschermen waar je nu natuurlijk op let. Wij Dacia rijders zetten misschien weer een nieuwe/oude trend in werking ><
Aan iedereen die denkt over windschermen kopen bij DP.nl: ik zou er nog eens heeeeeul goed over nadenken!
Ik heb ze daar besteld, en kreeg 3 goede en 1 kapotte geleverd. Heb dat gelijk gemeld bij DP.nl en ook foto's ervan doorgestuurd (hadden ze om gevraagd). Nu zeggen ze dat ik het scherm bij montage heb gemold, en krijg ik géén andere van ze. Ik moet er maar een kopen, voor weer bijna 2 tientjes.
Uitleggen dat je een kapot scherm niet KUNT monteren, daar reageren ze ineens niet meer op.
Ik heb even ene draadje geopend op ‘slechte ervaringen met dp.nl’ hier op de site, en ik blijk bepaald niet de enige te zijn die ze belazerd hebben.
Dus: bezint eer je begint met die ‘firma’, want ze nemen het niet zo nauw met kwaliteit leveren, en als je klaagt, doen ze daar dus niks mee. Prut dus!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?